Gå til innhold

FIFA 2010: World Cup - Samletråd


Anbefalte innlegg

Spør igjen, spiller alle dere med assisted på alt online. Er drit kjedelig og spille på manuelt når motstanderen bare sender klikk klikk pasninger hele tiden. Prøvde å velge bare de med manuelle instillinger men da kom det jo ingen spillere. Syntes det er mest utfordrende og spille manuelt men det går jo ikke online hvis ingen andre gjør det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEW - Licensed (11)

Amsterdam ArenA

Green Point

Port Elizabeth

Peter Mokaba

Mbombela

Durban

Free State

Ellis Park

Loftus Versfeld

Soccer City

Royal Bafokeng

 

NEW - Generic (9)

Estadio Presidente G.Lopes

Friður Stadium

Peuan Arena

Pyonghwa Stadium

Udugu Stadium

Salam Stadium

Hasiti Arena

Akaaroa Stadium

Satta Stadium

 

EXISTING - Licensed (7)

Santiago Bernabéu

Parc des Princes

Stade de Suisse

Estadio Azteca

Olympiastadion

Olimpico

Wembley

 

EXISTING - Generic (21)

Forest Park Stadium

Union Park Stadium

Euro Park

Stadion Europa

Stade Kokoto

Aloha Park

Estadio De Las Artes

Olimpico Arena

Estadio Del Pueblo

Century Park Arena

Stadion Neder

Estadio Latino

Stadion 23. Maj

El Bombastico

Pratelstvi Arena

Eastpoint Arena

Stadion Olympik

Stadion Hanguk

O Dromo

Arena D'Oro

Court Lane

 

Total = 48

Lenke til kommentar

Da har eg spilt litt, moro dette. Men har et spørsmål, når man går inn for å spille Online World Cup får man spørsmål om hvilken land man vil representere når man vinner kamper. Der misforsto eg og eg trykte selvsagt Brazil. Men er forsatt Leaderbords i Norge men om eg vinner cup blir det Registrert for Brazil? Tror det er en del andre som har gjort det samme, mange i Norge som har valgt Frankrike, Spania, England osv. Mulig å bytte til Norge igjen?

 

Samme problem, registrerte for England, trodde ikke man kunne velge lag osv etter det. Jævlig kjipt.

Lenke til kommentar

Ja, alle spiller med assisted. Du taper enormt på å bruke manuelle innstillinger. Hvorfor ikke gjøre som resten?

 

Fordi han synes det er morsommere å spill med manuelle innstillinger, da det er mer utfordrene og du faktisk må konse på alle pasninger og skudd? Egentlig burde kontroller innstillingene vært på i alle fall semi som default, da hadde flere brukt det og sett hvor kult det er å faktisk å et mønster angrep når det faktisk er du som spiller og ikke cpuen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Ser at ingen har svart på spørsmålet mitt..:p.

 

Er det bare meg, eller dukker " his game session is no longer available", sykt mange ganger ?

 

Må jo prøver minst 5 ganger, før jeg kan spille en kamp jo. Det er ikke noe galt med nettet eller noe...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

NEW - Licensed (11)

Amsterdam ArenA

Green Point

Port Elizabeth

Peter Mokaba

Mbombela

Durban

Free State

Ellis Park

Loftus Versfeld

Soccer City

Royal Bafokeng

 

NEW - Generic (9)

Estadio Presidente G.Lopes

Friður Stadium

Peuan Arena

Pyonghwa Stadium

Udugu Stadium

Salam Stadium

Hasiti Arena

Akaaroa Stadium

Satta Stadium

 

EXISTING - Licensed (7)

Santiago Bernabéu

Parc des Princes

Stade de Suisse

Estadio Azteca

Olympiastadion

Olimpico

Wembley

 

EXISTING - Generic (21)

Forest Park Stadium

Union Park Stadium

Euro Park

Stadion Europa

Stade Kokoto

Aloha Park

Estadio De Las Artes

Olimpico Arena

Estadio Del Pueblo

Century Park Arena

Stadion Neder

Estadio Latino

Stadion 23. Maj

El Bombastico

Pratelstvi Arena

Eastpoint Arena

Stadion Olympik

Stadion Hanguk

O Dromo

Arena D'Oro

Court Lane

 

Total = 48

 

Salam Stadium = Azadi stadim,(Iran) er 100% på det. Derfor er det sykt når jeg hjemmebanen til Iran er ikke er salam stadium, men noe helt annet. Skikkelig kjipt. Kan man bytte hjemmbane ?

Lenke til kommentar
Hvordan er det med nettene på målene når du hamrer inn et skudd; 1: Triller ballen rolig ut igjen, eller 2: spretter den ut igjen slik den ville gjort irl?

 

Vurderer sterkt å kjøpe dette.

 

Mener du å si at du avgjør spillets skjebne på hvordan ballen oppfører seg etter man har skutt ballen i nettet?

Den triller vel ut igjen tror jeg. Det nye er vel at vi hører smellene i nettet og reklameskiltet når ballen treffer.

 

Har kvalifisert Norge til VM nå, og kom i gruppe med Nederland (småkjipt siden de var i kvalikkgruppa), Elfenbenkysten og Jordan. Har litt kritikk å komme med etter kvalikken.

 

Skadesystemet er helt på trynet. Mens dagene på kalenderen krysses ut så skaden spillere helt random og automatisk. Greit nok, men skadefraværet er basert på antall kamper og ikke antall dager. Siden det går mange dager mellom hver kamp er det teit når spillere er skadet 3/4 av året.

 

Savner også en oversikt over vennskapskampene som spilles. Er ferdig med kvalikken, men aner ikke hvor mange kamper som er igjen før jeg kan sette i gang med VM. Er heller ikke mulighet til å simme kampene.

Lenke til kommentar

Nettopp blitt ferdig med Captain your country på legendarisk med Norge, ufattelig kjedelig... Jeg hadde ingen baklengsmål og sterkeste seier med 6-0 over Italia i semien, finale mot USA!?!

Online er det jo det samme gamle, man finner ufattelig mye idioter som quitter etter å ligge under 3-0 osv. det fine er jo at man faktisk får det registrert som en win :-)

Lenke til kommentar

Ja, alle spiller med assisted. Du taper enormt på å bruke manuelle innstillinger. Hvorfor ikke gjøre som resten?

 

Fordi han synes det er morsommere å spill med manuelle innstillinger, da det er mer utfordrene og du faktisk må konse på alle pasninger og skudd? Egentlig burde kontroller innstillingene vært på i alle fall semi som default, da hadde flere brukt det og sett hvor kult det er å faktisk å et mønster angrep når det faktisk er du som spiller og ikke cpuen.

 

Endelig en som skjønner poenget det er jo mye artigere å få til ting selv og man kan faktisk ha noen feilpasninger som kan bli avgjørende, også noe det er i vanlig fotball. Føler at maskinen gjør mye av spillingen når jeg spiller på assisted.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Ja, alle spiller med assisted. Du taper enormt på å bruke manuelle innstillinger. Hvorfor ikke gjøre som resten?

 

Fordi han synes det er morsommere å spill med manuelle innstillinger, da det er mer utfordrene og du faktisk må konse på alle pasninger og skudd? Egentlig burde kontroller innstillingene vært på i alle fall semi som default, da hadde flere brukt det og sett hvor kult det er å faktisk å et mønster angrep når det faktisk er du som spiller og ikke cpuen.

 

Endelig en som skjønner poenget det er jo mye artigere å få til ting selv og man kan faktisk ha noen feilpasninger som kan bli avgjørende, også noe det er i vanlig fotball. Føler at maskinen gjør mye av spillingen når jeg spiller på assisted.

 

Hvodan skifer man ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...