Armageddon Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ja spørs om det blir kjøp på meg og opp mot helga. Tror det kan gå utover eksamenskarakterene. Men VM kommer jo bare hvert fjerde år. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kommer til å være helt sinnsykt gøy. Synd jeg har alt av eksamen som begynner neste uke. Men må kjøpe det på torsdag allikevel og prøve litt i helgen, no doubt. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Finnes det billigere enn 450 ,- ? synes dette er litt drøyt for et slik spill. Tipper det tar et par uker, så finner vi det til 300... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Vent til folk er lei og har levert det brukt hos Gamestop. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Burde seriøst ikke gjort det men kjøper det tidlig på torsdag. Kommer til å bli rått, men helvetes eksamen... Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Vet noen her hvilken nettside som selger billigst ? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Tror ikke det finnes til mindre enn 500kr. Fifa-spill synker ikke stort i pris heller, siden det selger så jevnt. Mulig VM-spillet blir billigere etter mesterskapet, men det var ikke tilfellet med Euro2008-spillet. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det er jeg faktisk litt uening i... Fifaspillene har til vane å bli meget billige, og vært år pleier f.eks. å forhåndsselge det for ca. 350 kr, noe som er ganske rimelig. Ofte går de enda lavere når det nærmer seg et nytt spill også... Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har lyst på spillet, men er usikker om jeg gidder å betale 500 kr. Jeg som trodde at prisen var mellom 300-400 kr.. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kan faktisk ikke huske noe særlig tilbud på fifaspill ved forhåndssalg? hender elkjøp har noen lanseringstilbud til 399, men det er isåfall det. Noen konkrete eksempler? Ellers så gjelder det vel alle spill at de går ned i pris når det kommer en oppfølger, noe annet ville vært ulogisk Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Noen som har kjøpt spillet fra denne siden her? : http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=16823 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kan faktisk ikke huske noe særlig tilbud på fifaspill ved forhåndssalg? hender elkjøp har noen lanseringstilbud til 399, men det er isåfall det. Noen konkrete eksempler? Ellers så gjelder det vel alle spill at de går ned i pris når det kommer en oppfølger, noe annet ville vært ulogisk De to siste årene har ihvertfall jeg forhåndsbestilt Fifa på PS3 på Lefdal til 349 ,- . Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Today is the day people! Gleder meg som en unge til i ettermiddag Siste kjøret på jobb, så er det rett hjem og nolife. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Noen som har testet det og kan dele noen tidlige erfaringer? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Jeg har prøvd det, veldig veldig morsomt. Keeperne er kraftig forbedret, reaksjonsredninger og hele pakka. I tillegg har de "små" spillerne (Ribery, Villa, Messi osv) blitt bedre fysisk, slik at en middelmådig kraftstopper ikke bare kan gå i ryggen og stoppe dem. Ellers er atmosfæren på stadionene bedre, nye drakter, nye sko ( )and so on. Onlinemodusen er også veldig morsom, er 10 forskjellige divisjoner der du begynner i den nederste og jobber deg oppover. Og det beste av alt: straffesparksystemet, nå må du faktisk konsentrere deg litt for å treffe kassa. Alt i alt et kjempemorsomt spill! Her er forresten om onlinesystemet: The new world league ladder will contain ten divisions. Every player begins in the bottom division, League 10. A “season” consists of ten league games, with the usual rules of a league season applying – 3pts for a win, 1pt for a draw, and nothing but the look of disgust on your virtual players’ faces for a loss. If you can accumulate 16 points during a season then you’re promoted to the league above (unless you’re in the top division, in which case you win a Championship title to add to your trophy case). However, if you only manage to scrape together 8 points or less, then you’re relegated to the league below (unless you’re already in the bottom division, in which case you’re banned from playing the game online ever again*). If you finish with between 9 and 15 points then you carry on in the same league for another league season – and at this point, you will head into a four round cup competition. You are awarded ranking points based on your league and cup success for the season. Endret 29. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Trodde det kom i morra jeg, damn. Da blir det pils og fifa igjen. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Fant ut av det.. Bare å slette denne Endret 29. april 2010 av maradona Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Det nye systemet er rett og slett fantastisk. Hvordan gjør man "bridge" (finten) på 360, egentlig? Endret 29. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Da har eg spilt litt, moro dette. Men har et spørsmål, når man går inn for å spille Online World Cup får man spørsmål om hvilken land man vil representere når man vinner kamper. Der misforsto eg og eg trykte selvsagt Brazil. Men er forsatt Leaderbords i Norge men om eg vinner cup blir det Registrert for Brazil? Tror det er en del andre som har gjort det samme, mange i Norge som har valgt Frankrike, Spania, England osv. Mulig å bytte til Norge igjen? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Er det sånn at alle spiller med assisted på alt online kjenner jeg begynner å bli lei å spille med manuelle pasninger o.l når alle andre spiller med assisted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå