Stonemeister Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 I forhold til FIFA 10 var det bare feiringene og stemningen rundt kampene som var bedre. Feiringene er mye mer naturlige nå og det er flere varianter, samt at kameraføringen gjør det mye mer livaktig. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 synes demoen var dårlig, dårliger enn fifa 10. Kommer til å halde meg langt unna Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Mine innlegg. Skal bort til en kompis og spille det nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvis du kun går til en kompis for å prøve en tominutters demo, blir du nok litt skuffet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Demoen var ikke veldig imponerende, men man får absolutt VM-stemning ut av spillet. Dog syns jeg de viste trenerne utrolig mye, litt for mye kanskje? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Flere enn meg som synes det er døds-irriterende med bare 2 min. omganger? Føler at tida går ut med en gang jo! Også hadde det vært lettere om man bare kunne restarte kampen istedenfor å gå via menyen vær eneste gang... 6 min. omganger hadde gjort livet sååå mye enklere Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Demoer er sånn, get used to it... Irriterende? Ja. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvis du kun går til en kompis for å prøve en tominutters demo, blir du nok litt skuffet. Altså, jeg overlevde. Kan ofre 20 sekunder av livet mitt for å gå bort. Spillet sugde. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det er ikke et spill det er en demo. Blir som å dømme en tv-serie fra en 20 sekunders teaser. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Spillet er nok bunnsolid som VM-spill, men er spent på hvordan kvalikken foregår osv, om det er like glorifisert som det selve VM-settingen er, eller om det er mer "normalt". Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvorfor überslakt? Digget spillet etter kun et par kamper med en kompis på Xbox. + Bedre flyt + Går ann å rykke fra forsvarer i rimelig tett duell + Bedre avslutninger (som gjenspeiler spillerens ferdighet) Lettere å se det positive på så korte matcher, så det negative har jeg ikke enda. Får se om det blir kjøp. Drøyt med 549 ,- for et spill du spiller før FIFA 11. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kjøper neppe dette uansett nå, men husker 2 minutters demoer godt selv. Jeg spilte vel FIFA 10 demokamper nærmere 400 + kamper før spillet kom ut. En dag satt jeg vel 10 timer og nerda demoen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 http://biit.no/2010-Fifa-World-Cup-PS3/dp/B0036TG50G Tollerne kan brenne. Til en slik pris (uten toll) ville det blitt et garanter-kjøp. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Noen flere som har hørt hvor lik VM-sangen i demoen er Coca Cola-jingelen? Helt lik faktisk. Men får skikkelig VM-følelse når jeg hører den sangen. Lenke til kommentar
AyKaay Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Noen flere som har hørt hvor lik VM-sangen i demoen er Coca Cola-jingelen? Helt lik faktisk. Men får skikkelig VM-følelse når jeg hører den sangen. Det er fordi det er sammen sang, hvis du tenker på wavin flag av K´naan? Coca Cola er vel en av hovedsponsorene av VM. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Aiii gleder meg så fælt til dette! Etter å ha spilt en del så synes jeg virkelig det er store forskjeller i forhold til fifa 10. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 likte demoen svært godt jeg også, godt med litt forandring. Skal nok kjøpe det men 500 kr er for dyrt så jeg venter til det synker litt i pris evt. finne ett bra tilbud. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 De første anmeldelsene har kommet ut. Virker som at spillet blir godt mottatt. IGN 8.7/10 VG 6/6 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 ja , ganske gira på å få kjøpt det asap. Så jeg biter nok i det sure eplet alikevell og kjøper det for 500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå