Sovende Panda Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvis Bolivia sin heimebane er med, så er vel Ullevål også å forvente? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Demoen er nå ute på XBL Marketplace! (912MB) Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Laster ned nå, blir spennende Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva kan man gjøre på demoen? Er Spania-Italia det eneste man kan spille? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvor kan jeg finne demoen på ps3?? Lenke til kommentar
Sitrux Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Når kommer demoen til ps3 ut? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Når kommer demoen til ps3 ut? Letet for 30 min siden da var den ikke der:p Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva kan man gjøre på demoen? Er Spania-Italia det eneste man kan spille? Jepp, bare Spania-Italia. Litt dumt at man bare kan ha på 2minutters omganger, ellers er demoen veldig bra. Veldig mye mer lyd på stadion enn hva det er på Fifa10, iallefall. Gleder meg til selve psillet kommer! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Spiller du på PS3? Hvor fant du demoen i så fall? Ligger ikke ute på PS Store enda. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gleder meg enda meir til FIFA 11 etter å ha spelt demoen. Som Hertugen sa, det synd det bare 2 min omganger. Ser ut til at det blir kjøp fra min side Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Spiller du på PS3? Hvor fant du demoen i så fall? Ligger ikke ute på PS Store enda. Nei, Xbox 360 > PS3 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Demoen er testet, og dette spillet ligner veldig på Euro2008. Samme meningsløse "cut-scenes" ved innkast og lignende, og de trenermodellene ser ganske teite ut når de står der alene uten noe annet støtteapparat rundt seg. Men selve spillet tror jeg blir veldig bra. Jeg elsket World Cup 06 på grunn av alle mulighetene. Å ha så og si alle landslagene i verden til disposisjon blir det mye underholdning ut av. Skal starte dette turneringsspillet som jeg gjør med alle de andre. Kvalifisere Norge til VM og vinne hele driten. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har det kommet på PS Store? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har det kommet på PS Store? Jepp, laster den ned nå. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jepp, laster den ned nå. x2 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Syns ikke det var noe særlig å hoppe i taket for den demoen her... Det eneste som skiller spillet fra 10'ern er jo de irriterende sekvensene jeg godt kunne droppet å se. Spesielt morsomt når du ser at Del Bosque gir en klapp på skuldra til en Italia-spiller og sender han ut på banen. Bugtime Får se om det blir kjøp eller ikke, men blir overhodet ikke et obligatorisk kjøp. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gameplay folkens. Jeg trenger info! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Syntes demoen var svært lovende jeg. Gleder meg til spillet kommer. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Synes flyten i gameplay er litt bedret. Vanskelig å si hvor det er gjort forandringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå