Gå til innhold

FIFA 2010: World Cup - Samletråd


Anbefalte innlegg

Liker virkelig dette spillet! Mye større forskjell fra FIFA 10 enn det jeg hadde trodd. Føles mer ekte enn noen gang, og noe jeg spesielt liker er at variasjonen på hvordan spillerne avslutter har blitt enda bedre :)

Det eneste som jeg ikke liker foreløpig er at de har lagt litt lite vekt på å oppdatere lagene. Huseklepp har sterkt underdrevne stats, og hva søren gjør Martin Andresen i troppen?!

 

Skal bli morsomt å teste enda nærmere! Spesielt online-delen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker virkelig dette spillet! Mye større forskjell fra FIFA 10 enn det jeg hadde trodd. Føles mer ekte enn noen gang, og noe jeg spesielt liker er at variasjonen på hvordan spillerne avslutter har blitt enda bedre :)

Det eneste som jeg ikke liker foreløpig er at de har lagt litt lite vekt på å oppdatere lagene. Huseklepp har sterkt underdrevne stats, og hva søren gjør Martin Andresen i troppen?!

 

Skal bli morsomt å teste enda nærmere! Spesielt online-delen :)

Huseklepp har kun 69 i overall eller noe sånt men han og carew storspiller for meg når jeg spiller online hvertfall;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Er det bare meg, eller dukke ofte dette " " This game session is no longer avaailable" ofte når man spiller online, og DERFOR prøve på nytt får man kan spille en kamp ?

Lenke til kommentar

Nå husker jeg hvorfor jeg gikk lei Euro2006-spillet. Når du møter drittlag fra langtvekkistan så ligger de med ti mann i forsvar i 87 minutter. Får som regel hull på byllen og scorer en 5-6 mål, men herre jesus så irriterende det er når det ikke nytter. Da er det faktisk enklere å spille på legendary, slik at de faktisk flytter litt folk opp i banen.

 

Må si jeg liker de justeringene de har gjort på skuddsystemet. Har hatt noen perler som en egentlig bare kunne drømme om i de tidligere spillene.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd seg på å vinne online-vm med 3stjerner og mindre? Prøvde meg med Wales, endte i 2-3 tap mot England (selvfølgelig) i semifinalen. Tenkte jeg skulle prøve meg på et 1-stjernelag, noe som selvsagt er totalt umulig. Endte opp med Liberia, og klarte faktisk 2-1 mot Sør-afrika i første kampen. Skal være meget godt fornøyd om jeg kommer meg noe lengre enn åttendelsfinalen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Noen som har prøvd seg på å vinne online-vm med 3stjerner og mindre? Prøvde meg med Wales, endte i 2-3 tap mot England (selvfølgelig) i semifinalen. Tenkte jeg skulle prøve meg på et 1-stjernelag, noe som selvsagt er totalt umulig. Endte opp med Liberia, og klarte faktisk 2-1 mot Sør-afrika i første kampen. Skal være meget godt fornøyd om jeg kommer meg noe lengre enn åttendelsfinalen.

 

Er det sånn at man må spille alle kampene samma dag?

Lenke til kommentar

Ah! Jo mer jeg spiller dette spillet, jo mer digger jeg det. Sykt morsomt å spille, mye større variasjon enn Fifa 10. Har begynt å prøve meg litt online også. Spesielt morsomt å spille med litt "dårligere" lag, men når jeg skal spille Online World Cup med Ghana blir det vanskelig når man bare møter Spania og England(selv om de ikke klarte å tukte et godt defansivt Ghana-lag :p ). Heldigvis virker det som folk online ikke har blitt så gode ennå.

Så hva syns dere? Jeg kommer ihvertfall ikke til å gå tilbake til FIFA 10 på en stund...

Lenke til kommentar

Online World Cup var et godt innslag. Kom til kvartfinale med Tyskland, hvor jeg røk mot Argentina. Fikk ekstraomganger etter et herlig frispark fra Ballack i 90 minutt, men ble for vanskelig. Er rart at Skottland leder Battle of Nations da. Ifølge den listen er det bare vunnet 31 gull fra norske spillere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Er det sånn hvis man spiller med med lag som Tyskland eller Spania, og vinner VM, er det da denne nasjonen som får poeng, eller det nasjonen du representerer ?

Lenke til kommentar

Synes spillet er utrolig underholdende, men irriterende at alle spiller med England, Spania eller Brasil online, spesielt alle som på død og liv spiller med England og setter Lennon og Walcott på kantene og bare prøver å løpe fra forsvaret ditt, samt at de presser som gale helt opp til keeperen din.

 

Deilig å gruse disse lagene med 3,5 - 4 stjerners lag, da. :p Har vunnet VM online en gang med Norge, slo "selvsagt" England 1-0 i finalen. Appropos Norge.... så spiller jeg med Iversen i stedet for Huseklepp på topp, fordi Iversen, som Carew er gud på hodet.

 

Det divisjonsopplegget gidder jeg ikke, fordi der spiller vel absolutt alle med de nevnte lagene? Eller er det noen fordel med å spille med dårligere lag? Er jo ikke det i VM heller forsåvidt, men der må man jo bare vinne 6 kamper, så det går jo an med 10 i handicap hele tiden, blir verre om man må gjøre det i 9 divisjoner eller hva det nå er.

Lenke til kommentar

Genialt å spille Online World Cup med Norge :D :D

 

MEN, har dere merket at av og til så går spillet SINNSYKT treigt? Er sikkert noe med lagginga. Han jeg spiller mot er Japan liksom. Men fy, jeg får ikke til spillet mitt når alt går så treigt. Reaksjonen på spillerene er lik null. Det suger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...