Old Game Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) 2010 FIFA World Cup Her kan vi diskutere det nye Fifa spillet som kommer i butikkene fra 27 April. The game was announced on January 26, 2010 during a GameSpot interview with Simon Humber, one of the producers of the game. The 199 teams that took part in the 2010 FIFA World Cup qualification will be in the game. Players choose a team from the 199 nations available and compete against the computer or against other players through online gaming services PlayStation Network or Xbox Live. All 10 official stadiums will be available for play. EA has also announced that there will be more gameplay improvements from FIFA 10. Such as a higher altitude logic has been placed in the game. Players will fatigue faster at higher altitudes and the home team who plays at the higher altitude will likely beat the away team (Example: Bolivia likely to beat Argetnina at home). And home and away tactics, making it less easier to win away games. Also, EA have announced that players can get injured while they play for their clubs. (For Example: Carlos Vela will not be available for Mexico due to a injury with Arsenal.) Endret 27. februar 2010 av Camrot Endret emnetittel Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Skal bli deilig med et nytt spill fra den fronten. Det jeg nok gleder meg mest til er forbedringene til keeper. Muligheter på å redde mer dramatisk, enhånds-redninger med mere. Blir bra! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 1:04 ut i videoen, sjekk reaksjonen til han i lilla genser i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg for min del håper mest av alt på en bedre Be a pro variant alla Euro 08' En annen ting er baneforholdene. Takler ikke alt regnet og sølepyttbanene på Fifa 10, noe det skal bli deilig å slippe. Tipper dette spillet kommer til gi en indikasjon på hvodan FIFA 11 blir, slik Euro gjorde for Fifa 09. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 *Mine innlegg* Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Fy faen som jeg gleder meg. Good stuff Gamey. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Må ha denne i mine innlegg, gleder meg stort til denne utgivelsen. Morsomt at 199 land er representert i spillet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Vil det være en demo tilgjennelig? I så fall, når? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ville nok rart om det ikkje kom demo? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Var demo for 06 spillet i alle fall, men ikke for Euro 08 om jeg husker rett. Uansett er det ikke lenge til folkens. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Noen som vet om det kun er VM-stadionene som blir å finne i spillet? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Tror det blir like mange stadioner som i Fifa10. De fjerner vel bare klubbarenaene, mens de beholder landslagsarenaene, som Wembley og Park de Prince osv, pluss noen generiske. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Game, var seff demo til Euro 2008! Spilte den som bare faen! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 De skal ha med de ulike banene fra Sør Afrika. Så det blir ingen Wembley mm, nei. I alle fall er det slik jeg har forstått det. De burde jo ha med arenaer iht kvaliken, men jeg er usikker. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 De skal ha med de ulike banene fra Sør Afrika. Så det blir ingen Wembley mm, nei. I alle fall er det slik jeg har forstått det. De burde jo ha med arenaer iht kvaliken, men jeg er usikker. Man må vel ha med Wembley, Parc De Princess, Estadio Nacional osv? Eller skal det ikke være VM-kvalifisering? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Håper virkelig de tar med andre arenaer også, håper vi får stadionene til litt mindre kjente land også (skjer selvf. ikke, men lov å håpe) Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fett om vi hadde hatt med Laugardalsvöllur, Amsterdam ArenA, Gradski Stadion og Hampden Park. Så kunne vi spillt gjennom Norges kvalik en gang til med en annet utfall Kanskje vi skulle hatt med Ullevaal også da ^^ Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det blir nok kjøp av dette spillet som med alle andre FIFA-spill Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kjøp for så innbytte før FIFA 11. Om det ikke er sykt fett og jeg føler for å ha et ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå