Lindsay Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jeg har sendt mail til dropzone om det er muligheter å oppgradere denne med 12 kjerne når de kommer på markedet, men svar har uteblitt så kjøp er da satt på vent. Så er det noen som vet noe om dette? Er snakk om en 6 generasjon 2-way Endret 25. februar 2010 av Lindsay Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) nei helt sikkert ikke ant uten at du bytter hovedkort. 12 Cores CPU bruker ny socet G34 så kommer snart for salg. AMD 12 cores bruker DDR3 minne Som du ser under er ikke akkurat cpu socet helt like. Endret 25. februar 2010 av Agrophel Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Da klarer jeg å vente gitt Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Som han skriver, 12 kjerna har ny socket, men det sies att 6 kjernen skal komme på flere sokkler. og skal tilogmed funke på AM2+ Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Har uansett tenkt å bruke en del kronasjer så jeg kan vente, men litt dårlig da att ikke dropzone kunne svare på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå