eSuba Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg er på utkikk etter en mobil med touch og helst tastatur. Jeg har tenkt på denne noen som har den? men den ble kanskje litt dyr ? noen andre som er like bra men ikke så dyr? Lenke til kommentar
tbar2112 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Sorry, linken virket ikke med en gang. Kan ikke hjelpe deg med den. men hvis du sier litt mer om hvilke krav du stiller til en telefon, så er det lettere å komme med innspill... Endret 27. februar 2010 av tbar2112 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg er på utkikk etter en mobil med touch og helst tastatur. Jeg har tenkt på denne noen som har den? men den ble kanskje litt dyr ? noen andre som er like bra men ikke så dyr? jeg har sett litt rundt selv (sett etter det samme som deg) og tror dette kan funke http://www.elprice.no/tele/mobil-samsung/samsung-b5310-corby-pro-red-gt-b5310rraxe det er det eneste stede jeg finner corby pro men kommer sikkert i flere butikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå