abene Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Microsoft skal ha lykkes med å ta ned et beryktet botnet. Les mer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Bra jobbet, men trulig er ein nytt spamnettverk allerede opp igjen før eg får skrevet denne meldingen. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Godt jobba, men eg er einig med Tj-nome. Eit nede, fem nye oppe... =/ Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det store problemet er bakmennene. Finnes folk som BETALER for at noen skal sende spam. Det er DISSE som må taes! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det store problemet er bakmennene. Finnes folk som BETALER for at noen skal sende spam. Det er DISSE som må taes! Ja helt enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Så dette kan være grunnen til at spammen min er halvvert nå ? =) Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Lol.. når jeg sjekka mailen, hadde jeg over 5ganger så MYE spam jeg da ^^ Artig... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det store problemet er bakmennene. Finnes folk som BETALER for at noen skal sende spam. Det er DISSE som må taes! Ja helt enig. Men de er trolig godt hjulpet av piratkopiert og "modifisert" MS OS software mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå