DurinVIII Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Heia, jeg har kjøpt ny PC, med et GA-P55A-UD4-hovedkort. Jeg kjøpte ikke lydkort, tenkte jeg skulle sjekke om lyden var god nok på det integrerte lydkortet. Og lyden er jo helt grei den, men det er jo komplett umulig å spille høyt med dette. Med full pupp på volumkontroll i Windows, Realtek Audio Manager og med volumkontrolleren på headsettet mitt på fullt, blir det fortsatt ikke høyere enn "helt vanlig" lydnivå. Finnes det noen måter å få guffa opp lyden på, eller er det så lavt? Jeg har et Steelseries 5h v2-headsett, om det skulle spille noen rolle. Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har samme problem ... du får jo høyt nokk på headsett, men skulle hatt litt høyeere på høyttalerne .. Jeg har testa eksakt samme headsett på en anna pc, og der blir lyden høyere. Jeg har gb P55A-UD5... Hva kan gjøres for å fikse det? Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 er det driver problem eller generelt dårlig onboard lydkort? Har vurdert å kjøpe en reciver, og overføre signalene med optisk kabel. Da er du garantert for god lyd ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå