Revox Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 skjønner egentlig ikke hvorfor kjøleløsningen alltid skal peke ned? Hvorfor kunne de ikke lagd slik at kjølingen er på oversiden? Enig at dette egentlig er en litt dum løsning. Varmen stiger opp så man får ikke utnyttet kjølingen 100% heller da kortene står montert opp/ned. Noen kabinett kommer faktisk med hovedkortet snudd 180grader men det er ikke mange. Så lenge man har lufting i toppen av kabinettet må jo det vær en mer effektiv måte å kjøle komponentene. Prosessoren blir også liggende i den "kjølige" delen av kabinettet. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva med å legge speil på bunnplaten i kabinettet? Fikk nesten for meg at det hadde sett litt stilig ut Ikke en dum idee, hadde det ikke vært for at strømforsyningen og dens kabler er i veien xD Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva med å legge speil på bunnplaten i kabinettet? Fikk nesten for meg at det hadde sett litt stilig ut Ikke en dum idee, hadde det ikke vært for at strømforsyningen og dens kabler er i veien xD Det er ikke noe problem i mitt kabinett Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva er forskjellen på dette og et 5970 kort? Såvidt jeg vet så er 5970 to 5870 gpu'er? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Dobbelt så mye minne er en ting. Høyere frekvenser på både GPU og minne. Kjøleløsningen skal visst også være vesentlig bedre. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kjøleren skal også være en historie for seg selv, laget i rent kobber. Og veier gjerne deretter? Tåler PCIe porten dette da? Lenke til kommentar
anok Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Smart å snu kortet slik at gpuens varme deilig luft havner direkte opp til cpuen! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Smart å snu kortet slik at gpuens varme deilig luft havner direkte opp til cpuen! Ja hadde den vært passiv kjølt kunne jo det vært et problem. Endret 20. mars 2010 av Revox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå