jsc006 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei alle sammen. Nylig så kjøpte jeg Pinnacle studio 14. Er veldig fornøyd bortsett fra en ting. jeg har noe som ligner et videokamera, er egentlig en båndopptaker, men den har innebygd videokamera. Denne heter Zoom q3. Når jeg importer videoer fra båndopptakeren til Pinnacle får jeg bilde, men ikke lyd. Antageligvis et uleselig lydformat. Når jeg bare tar opptak inn på Pinnacle kan redigeringsprogrammet lese filen lett. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for at Pinnacle kan kunne lese lyden og. Takknemlig for alle gode svar. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Pinnacle studio 14 Well, theres your problem! Anywho, hva heter formatet og kan du endre hva slags format som skal taes opp? Lenke til kommentar
jsc006 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Det går bra nå. Jeg lastet ned noe som heter Magic video converter og den konverterte filen så alt funker nå, men takk for svaret. :thumbup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå