tommy_sn Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei Er det mulig å få samme msn klient fra MS på mac som på pc? Hvordan får man webcam til å fungere med MS sin msn klient? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ja, det er mulig, men jeg anbefaler deg på det sterkeste å ta en titt på Adium. Adium er uten tvil det beste IM-programmet du får, med mindre du er 110% avhengig av videosamtaler. Hvis du må ha videosamtaler, kan du enten laste ned en plugin til Adium, eller prøve programmer som aMSN og Messenger for Mac fra Microsoft. Uansett hvilket program du velger, bør du prøve alle tre. Hvert program har sine fordeler, og det er opp til hver enkelt person hvilke som veier mest. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Hvordan får jeg web cammen til å fungere på Microsoft Messenger for Mac? Finner ikke noe web cam der.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Beklager, det ser ut til at jeg tok feil angående Messenger for Mac. Videosamtaler er kun mulig hvis du har en corporate account. Gi det av de andre alternativene en sjanse, eller lev uten videosamtaler. Lenke til kommentar
LG81 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Jeg testet ut dette og det har fungert så langt. Var litt problem med lyden noen ganger men tror dette kan ha noe å gjøre med at den jeg pratet med hadde dårlig mic. http://www.mac-forums.com/forums/other-hardware-peripherals/91490-isight-camera-msn-messenger-mac.html om ikke hl funket. Endret til en bedre forklart side. Linken jeg først postet: http://www.mac-forums.com/forums/os-x-applications-games/158130-msn.html Beklager mye rot, litt sent Endret 26. februar 2010 av LG81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå