Erla2k Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei! Jeg har en yamaha rx-v465 forsterker som jeg kjøpte for ca 10 mnd siden. Fant fort ut at høyttalerne mine måtte byttes ut fra noe gammelt eltax surroundpakke til dali lektor 6. Nå sitter jeg igjen og lurer på om forsterkeren ikke holder mål med høyttalerne. Er i nybegynner-klassen her og trenger litt hjelp. Hva syntes dere? Er det lønnsomt for meg å kjøpe en for-forsterker eller en helt ny forsterker? Håper på svar Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Du trenger ikke en forforsterker, skal du gjøre noe så ville jeg kanskje først vurdert hva du vil satse på - stereo eller surround? Om du vil gå for stereo ville jeg kjøpt en kraftig integrert forsterker som er litt varm i lyden. Dette vil passe veldig bra! Her er NAD et sikkert valg, eller andre varme kandidater. Lenke til kommentar
Erla2k Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 nei jeg mener selvfølgeleig effektforsterker og ikke forforsterker. tenkte å satse på stereo. går egentlig mest i musikk for tiden. har du noe spesifikkt forslag i en grei prisklasse? fra 2-6000 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 NAD C355 er ikke feil til Lektor 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå