Dustefjompen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg får ikke lenger til å markere tekst i Word. Kan få markert et ord ved å dobbelklikke på det, eller et helt avsnitt ved å klikke enda en gang, men jeg får ikke til å markere en enkel setning eller et valgt område ved å dra bortover med musa. Problemet oppstod ganske nylig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Du gir oss lite informasjon vi kan bruke for å finne en løsning. Hvilken versjon av Word har du? Hva med operativsystemet? Har du prøvd å restarte Word, i tillegg til å restarte datamaskinen din? Gjelder det kun enkelte dokumenter? Lenke til kommentar
Dustefjompen Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har Office 2007. Og jeg starter maskinen på nytt hver dag, uten at hjelper. Det gjelder alle dokumenter, til og med når jeg går inn i mail og prøver å markere og kopiere passord. Markøren følger ikke med når jeg drar med musa. Det vil si, noen få ganger virker det plutselig igjen. Og operativsystemet er Vista. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fungerer Ctrl+klikk? Kommando for markere setning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå