BIM-Tech Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Heisan. Har fått løsnet modellen fra platen slik at kjølen kan festes. Dette gjøres nå for å holde bunnplaten rett under kledning av utvendig hud. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Oj du har kommet deg langt siden sist jeg var innom her. Ser bra ut, begynner jo faktisk å ligne på en båt nå Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 *lost for words*... Helt fantastisk bygge! Håper du får tid til å mekke en liten nettside om prosjektet også, som tar seg for de forskjellige stadiene. Dette er bare rått! Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Heisan. Tusen takk for ros Det er ikke så vanskelig, det er bare å fjerne det overflødige materialet og lime resten sammen. Over til oppdateringen. Holder på med utvendig garnering, huden. Masse bøying og høvling. Det er ikke et eneste bord som er rett. Og jeg har helt mistet tellingen på antall hull boret og antall plugger laget Her er bildene.. Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Veldig inspirerende prosjekt! Også veldig fint arbeid. Lykke til videre Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Hei. Takk for kommentaren Er glad for alle innspill.. Det er på tide med noen flere bilder. Er ferdig med å kle den ene siden og er godt i gang med den andre siden. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Venter spent på en ny oppdatering nå! Ikke gi opp, fantastisk arbeid! Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 heisan. Hyggelig at det er noen som savner oppdateringer. Beklageligvis har jeg på grunn av flytting vært uten internet en god stund, og det går ikke så veldig raskt hos Canal Digital. Fikk først internet i dag. men, men, nå blir det straks nye oppdateringer siden jeg ikke har ligget på latsiden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Oisann. Denne hadde falt ut av mine innlegg så jeg hadde ikke fått med meg siste oppdateringer. Strålende arbeid. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har du sett den DNB Nor-reklamen der han 30-åringen sitter og bygger modellfly hjemme hos morra? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Jepp, den er morsom den. men jeg bor ikke hjemme, men jeg fikk lov til å holde på i stua alikevel :!: Nå har jeg eget hobbyrom, så det er ikke så prekært med plass lenger,.. og godt er det. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Heisan Ferdig med å kle hud på utsiden av spantene. Holder på å pusser slik at det blir glatt overflate, og fyller inn lim i sprekkene som er mellom bordene. Har fått malt utvendig et strøk fordi det da blir enklere å se hvor det må gjøres mer etter en liten sliperunde, siden de malte stedene vil ligge dypere enn der det ikke er noe maling. Venter på at malingen skal tørke.. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Heisan. Beklager at det er så lenge siden, men det er på grunn av veldig mye arbeid og kun 24 timer i døgnet. Skolen vare til kl 1540 hver eneste dag, og så er det arbeidsoppdrag og pugging, så det er nok og gjøre. men, men, her er iallefall en liten oppdatering. Har begynt innvendig med det som skal holde oppe dekksbjelkene. Må nok fjerne litt lim etterpå. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Heisan. Har kommet litt lenger, og skal til å begynne med veggen mellom skottet og oppholdsdelen. Prøver å holde på litt jamt og trutt. Nen her er iallefall en liten oppdatering. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Heisan. Nå har jeg fått gjort litt med deleveggen. Det var en del jobb. Laget først et spor som jeg kunne sette deleveggen i slik at det ikke flyttet seg. Så var det å sette fast feste til baugspudet som er en del av veggen. Etterpå ble boredene slipt til slik at de passet nede og oppe med litt slipig på hjørnene slik at det er lettere å se at det er en bordvegg. Neste er å plugge alle bordene øverst og lage en trapp ned til skottet foran. Her er bildene Endret 25. september 2010 av Alu-Tech 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bra jobbet, stå på! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Veldig pent, du er utrolig flink Alu-Tech. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Heisan. Takk for all ros:blush: Vel, har fått gjordt litt til innimellom alle arbeidsoppgavene som lærerene har vært så snill å gitt oss for at vi ikke skal kjede oss i høstferien Har fått gjort ferdig det første rommet. må nok klatre en tur ned og rydde litt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Som vanlig, en veldig god jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå