BIM-Tech Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Har fått gjort litt mer. Har faktisk fått opp veggen Har ikke satt fast skapene enda siden det skal være plate på toppen av dem.. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hadde jeg ikke visst det var en modell, kunne jeg fort blitt lurt til å tro det var fullskala. Imponerende byggerk! *følge med* Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Tusen takk for et hyggelig innspill Prøver å holde farta opp så godt jeg klarer, men det er en del arbeid, og det er mye annet som vil ha av tiden min også. skolen etc... Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Fikk litt tid innimellom all puggingen! Ble ferdig med veggen. Skal slipe litt mer på veggen senere. limen må bare bli ordentlig tørr. Da står døren igjen. Da må jeg tenke litt på hengsler og håndtak Kommer til å fortsette med overskap og soveplassene. Blir nok en oppdatering i morgen også.. Endret 30. november 2012 av Alu-Tech 1 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Hei L4r5 Takk for ros . Det er hyggelig.. Har fått gjordt litt i dag også. Og ene pekefingeren fikk kontakt med Stanleykniven. Vil ikke legge ut bilde av den reduserte fingeren av hensyn til mindreårige, da det var litt blodig Jeg tok litt feil. Det er faktisk en innebygget sofa. Eller der mannskapet sitter rundt et bord. Det ble mange små deler og jeg har litt pussing og plugging igjen før jeg er ferdig. Bildene taler vel for seg. Endret 1. desember 2012 av Alu-Tech 1 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Trengte litt tid til å lage lik til den andre siden. Måtte da lages speilvendt. Må ta og plugge sammen delene og lage speil som skal være i åpningene. så det er litt arbeid igjen før det er helt ferdig. Regner med at det blir en ny oppdatering i løpet av neste uke. 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Dette må jeg følge med på! Utrolig kult prosjekt Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Kult. Bra jobba med denne modellen Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Hei. Takk for kommentarer Det er veldig mye jobb.. Må være tålmodig og ta litt av gangen. Har limt sammen sidepanelene. 1 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Har gjort litt i dag også mellom all lesingen. I morgen er den store prøven... Har fått kappet og tilpasset panelene Litt småborring og plugging Så da er det bare å pusse litt og sette det på plass. Skal vel greie det i morgen vel Endret 10. desember 2012 av BIM-Tech 1 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Nå har jeg fått på plass delene. Fortsetter nå oppover.. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Sinnsykt bra. Utrolige detaljer! Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Nå har jeg fortsatt med forsterkningene til benken. Fortsatte med forside benk. regner med at det blir noen puter også.. 1 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 I dag har jeg holdt på litt i det øverste området. 1 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Nå ble jeg ferdig med rammen Og har begynt med sitteplatene. Sett fra det andre rommet Har tenkt å lage en sittepute også! Får vel spørre en som liker å sy små sting.. Trenger noe skumgummi på 10 x 40 x 180 mm. Må skaffe 4 stk. Og kansje noe rutete stoff å trekke det med.. Endret 16. desember 2012 av BIM-Tech 1 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Har blitt ferdig med sittebenken. Tenkte at det er mest naturlig å ha mulighet for å kunne bruke det rommet til oppbevaring. På en båt prøver man som oftest å være oppfinsom for å kunne utnytte alle rom best mulig. Bordene ligger da over hullet. Har laget avlange hull i bordene for lufting og for at det da ble lettere å løfte opp bordene for å få tilgang til lagringsplassen. Begynner da på den motsatte siden. Endret 18. desember 2012 av BIM-Tech 1 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) I dag ble den andre siden ferdig Fant ut at jeg må gjøre ferdig skapene fremst i båten for å komme videre på sengeplassene.. Endret 19. desember 2012 av BIM-Tech 1 Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Fått festet skapet Lagt på toppen og laget frontstykket til skuffene som blir bak sitteplassen. Det kommer en sengeplass over og et skap til høyre. Må tette litt mer.. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Har fått festet veggen og laget den første av 4 skuffer i dag.. Måtte lage noen vanger først med spor til bunnplaten. Så begynte arbeidet med å sette delene sammen. Det siste som trengs er glidespor og håndtak til skuffen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå