EAK Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei! Jeg har akkurat skaffet meg en Dlink 614+ trådløst router. Mitt problem er følgende: Det virker som om Netopia modemet fra NGT ikke klarer å kommunisere med Dlink'en. Dlink'en mottar ikke IP. Hvorfor gjør det ikke dette? Har skrudd av/på dhcp uten effekt, ringt Dlink support flere ganger, de klarer det ikke...... Har ikke konfigurert Dlink'en noe mer enn standard oppsett. Noen som har råd??? Tusen takk for alle svar, Mvh. EAK. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Kryssa eller vanlig TP mellom Netopia og D-link ? Lenke til kommentar
EAK Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Kryssa eller vanlig TP mellom Netopia og D-link ? Begge deler, prøv alt !! Hørt at router mot router ikke skal være spesielt gunstig. Noen har klart denne løsningen likevel (Dlink router + NGT).?? EAK. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har ingenting å si. dhcp står på i modemet? Lenke til kommentar
matricus Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 fant dette på relativt.net: LAN IP Address 10.0.0.100 WAN Type Static IP Address WAN IP Address 0.0.0.0 WAN Subnet Mask 255.255.255.0 WAN Gateway 10.0.0.1 Primary DNS 217.13.7.136 Secondary DNS 217.13.4.21 Oppsettet er til en dlink di-713p men det kan jo hende du kan bruke det på din router. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hørt at router mot router ikke skal være spesielt gunstig. Noen har klart denne løsningen likevel (Dlink router + NGT).?? EAK. Har samme oppsett som du (DI-614+ og Netopia fra NGT). Har ikke hatt noen problemer med dette. Lenke til kommentar
EAK Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 dhcp står på i modemet? Har prøvd både med og uten.... EAK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå