Gå til innhold

Canon A6 og Telebutikken

Anbefalte innlegg

Jeg hadde planer om å kjøpe et A60 kamera siden jeg trenger et kamera som er relativt billig (original budsjettet mitt var 1500), har rimelig god makro, bruker CF og har både automatiske og manuelle instillinger... Derfor virker A60 som et veldig bra valg. Er det noen som har noen veldig gode argumenter for at jeg burde velge noe annet ?

Jeg ser at telebutikken har dette billigst nå, men jeg har aldri handlet hos dem før, er det noen som har noen skrekkhistorier fra dem ? De krever såvidt jeg kan se forskuddsbetaling og det liker jeg ikke veldig godt :(

Cobos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telebutikken holder god elkjøpstandard..... Men det går da stort sett greit.

Hvis de ikke har kameraet inne på lager, så bør du være forsiktig med forskuddsbetaling. Canon har hatt store leveringsproblemer på A-serien.

Lag en god avtale om leveringstid før du begir deg ut på dette.

Ingen gode grunner for ikke velge A60. Har en A70 selv og er fornøyd. Så befriende å kunne kjøre manuelt når automatikken går koko.

Lenke til kommentar

Da høres det bra ut... Jeg sendte for sikkerhetsskyld dem en forespørsel om de hadde det på lager og når det dukket opp...

Jeg vurderer å bestille nå idag før 14:30 :) Jeg får se hva de svarer på mailen.

Sindre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...