Gå til innhold

Trøbbel med nedlasting på HTC Hero. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hallå.

Jeg fikk min HTC Hero i går, og er storfornøyd så langt. Kjempetelefon!

Men, jeg har hatt litt trøbbel med den nybakte helten min. Da jeg satte den opp for første gang i går, importerte den et lass med e-postadresser fra Gmailen min, og satte dem alle opp som kontakter. Jeg gikk gjennom og slettet de jeg ikke ville ha der, men så ser jeg oppe i venstre hjørne en liten sånn synk-dings, og når jeg trekker den ned, sier den at den ikke fikk til å slette alle kontaktene, fordi "grensa for sletting" var nådd. Jeg får ikke til å fjerne denne greia, og når jeg trykker på den kommer det opp tre alternativer: Slett innslagene, Angre slettingen og Ikke gjør noe nå. Har prøvd alle tre, men ingenting skjer på noen av de. Likevel er kontaktene ikke i kontaktlista mi lenger. Hva har skjedd her, og hvordan fjerner jeg denne irriterende detaljen?:p

Så til problem nummer to: Jeg lastet ned Spotify og Gule Sider-appen, og det gikk strøkent. Så skulle jeg laste ned noe mer, men nedlastingen(e) ble bare stående med følgende tekst: "Starter nedlasting" i evigheter, og ingenting skjer. Kan noen hjelpe meg?

Slettingen av kontakter i problem 1 skjedde etter at jeg lastet ned Spotify og Gule sider-appen, og før jeg prøvde å laste ned andre apps i problem 2. Kan dette ha noen som helst form for sammenheng?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...