Gjest jente17 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 hei:) Traff en utrolig herlig gutt her om dagen. Det endte med at vi hadde sex, og etter dette har vi møtt hverandre jevnlig, bare for å kose og ha sex... han sier hele tiden at han syntes jeg har en utrolig fin kropp og gir meg masse komplimanger. Han sier jeg er "over hans klasse (?)". Greia er at jeg begynner å like han skikkelig godt. Han har ett veldig dårlig rykte på seg, og derfor er jeg litt redd for at han kommer til å lure meg om jeg spør han. er det galt av meg og plutselig nekte han sex nå? bare for å bli bedre kjent mener jeg? Lenke til kommentar
freshcream Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 om han gir deg mye komplimenter kan det bety at han liker deg mer enn som bare en FF... Jeg er en gutt i starten av tyveårene, og må si at jeg pleier ikke øse over med komplimenter til min FF... trengs ikke å pleies så godt, om du forstår Når han sier du er "over hans klasse" så ville jeg tatt det som et sikkert tegn, men om han har rykte for å være en player så er det usikkert... er mange tegn å se etter da.. - om han drar med en gang dere er ferdig - mye komplimenter - han tar oftere kontakt enn deg (kanskje vanlig når man er gutt da) - han sender mld som ikke bare handler om sex det er sikker tusen flere ting som jeg ikke kommer på nå.. de tegnene skal tolkes løst da ;=) vanskelig opplegg det der altså ^^, men lykke til =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg