Senzation Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei. De 2 siste dagene har jeg hatt et problem når eg starter maskinen. Når jeg kommer til Windows innloggingen og prøver å skrive passordet mitt så skriver maskinen selv og. Som om jeg har et virus som påvirker keyboardet. Når eg etter veldig mange irriterende forsøk kommer meg inn, så ser jeg at den skriver "+" og av og til "?" .. Pleier å hjelpe med en IntelliScan (Spyware Doctor). Men en veldig skjelden gang kommer det allikevel et plusstegn når jeg skriver. Når jeg skrur av maskinen, så er det samme problemet tilbake igjen. Noen som vet hva som er problemet? Diverse info Kjører Windows 7 Ultimate med SP3 Tastaturet er fra biltema IntelliScan finner application.tracking.cookies .. Takk på forhånd for hjelp! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er du sikker på at ikke en av tastene bare har hengt seg opp? Jeg kjenner ikke til tastaturets detaljer, men det at det er kjøpt hos Biltema burde vel si litt. Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg kan prøve et annet tastatur, men tror det er virus. For virus-scan + removal fjerner problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå