Chad Thundercock Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dette er ikke en drøm... Begge har utseende og kropp til en mann. Nuff said. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Er du svensk eller "dicktator"? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Sølv er bra det. Husk at før mesterskapet så var det "ingen" som forventet medaljer til Bjørgen. Nå står hun med 3 gull, 1 sølv og 1 bronse. Rett og slett et fantastisk mesterskap! Det er sant, men nå var det jo såå nærme for gull også, og da blir det gjerne litt "dritt" med sølv. Når det er så jevnt som det var der. Uansett, fantastisk innsats av Bjørgen. Det samme til vinneren. Har ikke vært hjemme, så fikk ikke sett løpet. Selv om det var jevnt, så hadde det jo vært drøyt om hun vant fire gull på fem renn. Men skjønner absolutt hva du mener. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noen astmamedisiner inneholder inhalasjonssteroider. Jeg vet ikke om det er det som er problemet her. Så lenge det ikke oppgis hva medisinen heter så er vi like langt. Har noen noe å skjule? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Mener jeg leste at det var steroider i medisinen. Skal se om jeg finner det igjen. Hva har det å si at det er steroider i det? Hvis du tenker på muskelbygging osv. så er ikke alle steroider anabole. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Begge har utseende og kropp til en mann. Nuff said. Marit er muskuløs, det gjør henne på ingen måte til noen mann i måten hun går på eller ser ut forøvrig. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Noen astmamedisiner inneholder inhalasjonssteroider. Jeg vet ikke om det er det som er problemet her. Så lenge det ikke oppgis hva medisinen heter så er vi like langt. Har noen noe å skjule? Nei men man skal vel ikke reklamere om det til allmennheten heller. Tipper ALLE landslagene vet hvilke medisiner (og hva de inneholder) som er mulig å få tillatelse til og ikke. Om du og jeg ikke vet det har vel ikke en dritt å si for sporten sin del. Endret 27. februar 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Sølv er bra det. Husk at før mesterskapet så var det "ingen" som forventet medaljer til Bjørgen. Nå står hun med 3 gull, 1 sølv og 1 bronse. Rett og slett et fantastisk mesterskap! Sølv er bra ja... men at ingen forventet medaljer til Bjørgen er nok feil. Hun regjerte jo de siste rennene hun var med i før OL. Vanskelig å huske flere uker tilbake Ingen var overdrevet, derfor la jeg til et anførselstegn. Hun hadde ikke noe press på seg, noe hun takket Northug for før mesterskapet. Media konsentrerte seg ikke om henne, og hun fikk lade opp i fred. Når man er en av de beste, har ikke noe press på seg, har fått ladet opp i fred og stod over beintøffe TDS, så lukter det gull lang vei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Forferdelig at polakken fikk gull. Unner henne ikke en dritt. Er den nye Kuitunen for min del... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Så var det snart tid for siste (interessante) øvelse i OL, 50km klassisk for menn. Sjansane til Norge? Dårlig mtp. gull er eg redd, Northug kan ta medalje med ein god dag, men han har neppe krefter til å vinne. Blir nok som på sisteetappe i Tour de Ski, Lukas Bauer eller ein anna maskinløpar maler og maler på. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Enig der. Får vi gull med Northug i dag er det en aldri så liten sensasjon. ALLE er ute etter å knekke han før en eventuell spurt, så for at han skal henge seg på ser jeg på som svært lite sannsynlig. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Håper bare de andre norske gidder å hjelpe til litt i dag da Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Når starter det i kveld? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 18:30, om eit kvarter. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Håper bare de andre norske gidder å hjelpe til litt i dag da Kan jo håpe, men er vel 99% sjangse for at ikke det skjer Som jeg leste et sted...i dag er det NORTHUG mot resten av verden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Alle vil slå Northug. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Alle vil slå Northug. Men ingen klarer det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er en annen sak. Liker startnummeret til Petter og. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Alle vil slå Northug. Men ingen klarer det Men i dag er det store sjanser til å senke trønderen, siden klassisk ikke er hans sterkeste side. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kvifor blir løypa fast og fin når den saltes? Er det fordi snøen smelter og pakker seg saman? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå