Gå til innhold

OL2010:27-28 feb. 30/50 km klassisk fellesstart

bruno99

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sølv er bra det. Husk at før mesterskapet så var det "ingen" som forventet medaljer til Bjørgen. Nå står hun med 3 gull, 1 sølv og 1 bronse. Rett og slett et fantastisk mesterskap!

Det er sant, men nå var det jo såå nærme for gull også, og da blir det gjerne litt "dritt" med sølv. Når det er så jevnt som det var der. Uansett, fantastisk innsats av Bjørgen. Det samme til vinneren.

Har ikke vært hjemme, så fikk ikke sett løpet. Selv om det var jevnt, så hadde det jo vært drøyt om hun vant fire gull på fem renn. Men skjønner absolutt hva du mener. :p

Lenke til kommentar

Noen astmamedisiner inneholder inhalasjonssteroider.

Jeg vet ikke om det er det som er problemet her. Så lenge det ikke oppgis hva medisinen heter så er vi like langt.

Har noen noe å skjule?

Nei men man skal vel ikke reklamere om det til allmennheten heller.

Tipper ALLE landslagene vet hvilke medisiner (og hva de inneholder) som er mulig å få tillatelse til og ikke.

Om du og jeg ikke vet det har vel ikke en dritt å si for sporten sin del.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Sølv er bra det. Husk at før mesterskapet så var det "ingen" som forventet medaljer til Bjørgen. Nå står hun med 3 gull, 1 sølv og 1 bronse. Rett og slett et fantastisk mesterskap!

Sølv er bra ja... men at ingen forventet medaljer til Bjørgen er nok feil.

Hun regjerte jo de siste rennene hun var med i før OL.

Vanskelig å huske flere uker tilbake :)

Ingen var overdrevet, derfor la jeg til et anførselstegn. Hun hadde ikke noe press på seg, noe hun takket Northug for før mesterskapet. Media konsentrerte seg ikke om henne, og hun fikk lade opp i fred. Når man er en av de beste, har ikke noe press på seg, har fått ladet opp i fred og stod over beintøffe TDS, så lukter det gull lang vei. :w00t:

Lenke til kommentar

Så var det snart tid for siste (interessante) øvelse i OL, 50km klassisk for menn.

Sjansane til Norge? Dårlig mtp. gull er eg redd, Northug kan ta medalje med ein god dag, men han har neppe krefter til å vinne. Blir nok som på sisteetappe i Tour de Ski, Lukas Bauer eller ein anna maskinløpar maler og maler på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...