Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tror ikke vi skal rope for høyt om doping. Marit er jo det, men får lov. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Utrolig skuffende... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 En halv meter!!! Faen og syk Kowalczyk er. Dette var faen meg villt! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ikke dårlig å slå en dopa Marit Bjørgen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hun skulle ha venta 20-25m til før hun startet spurten for fullt, hun hadde jo en høyere matchfart før det saknet ut mot slutten. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Medalje i posten på Bjørgen her... En gang doper, alltid doper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Medalje i posten på Bjørgen her... En gang doper, alltid doper. På Sarinen da i så fall. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Bjørgen ble beste menneske hvert fall.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ikke dårlig å slå en dopa Marit Bjørgen Det gjelder bare å ha sterkere dop selv så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ingen fjerdeplass på Kristin, men når me snakker om den evige firer: http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/sport-news/vancouver-olympics-2010/02/16/daniela-anschutz-thoms-medal-jinx/german-speed-skater-finishes-fourth-for-15th-time.html Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Medalje i posten på Bjørgen her... En gang doper, alltid doper. På Sarinen da i så fall. Tror du har misforstått, Marit bruker en medisin siden hun har astma. Det gir hun ingen fordel utover det at hun kan puste som normalt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Haha, ser hvordan det går for russerne når de ikke doper seg. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nei huff. Håper det var rent mel i posen hos alle her. Er ikke det samme å få medaljen i "posten". Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Medalje i posten på Bjørgen her... En gang doper, alltid doper. På Sarinen da i så fall. Tror du har misforstått, Marit bruker en medisin siden hun har astma. Det gir hun ingen fordel utover det at hun kan puste som normalt. Nei, det er steroider i medisinen Marit bruker. Derfor medisinen er ulovlig. Dette gir henne selvsagt fordeler. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg får en så deilig følelse når vi tar gull, men nå føler jeg meg ordentlig skuffa. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Faen altså, jeg finner ikke ord for hvor skuffa jeg er. Her har den polske merra drevet og slengt dritt i dagesvis. Juksa med skøyting i det andre løpet og rana oss for en bronse når hun burde vært diska. Og spydd ut eder og galle om doping meg her og der, mens det er hun selv som er dopa og har vært dopa før! Og så presterer kommentator-tosken å si at det er fortjent at Kowalczyk vinner??!????? Det er rett og slett ikke riktig dette her, det gjør meg rett og slett forbannet. Det er faen ikke fortjent, det er det mest ufortjente gullet noensinne. Hun hadde fortjent å brekke beinet, ikke å vinne! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nei, det er steroider i medisinen Marit bruker. Derfor medisinen er ulovlig. Dette gir henne selvsagt fordeler. Jeg ler av deg... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Nei, det er steroider i medisinen Marit bruker. Derfor medisinen er ulovlig. Dette gir henne selvsagt fordeler. Medisinen står ikke på dopinglista nei, mao ikke ulovlig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nei, det er steroider i medisinen Marit bruker. Derfor medisinen er ulovlig. Dette gir henne selvsagt fordeler. Står den ikke på WADA's dopliste er det ikke ulovlig. Simple as that. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nei, det er steroider i medisinen Marit bruker. Derfor medisinen er ulovlig. Dette gir henne selvsagt fordeler. Hvilken medisin er det hun bruker egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå