Sveern Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det her var jo litt hyggelig da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Teichman!!!!!!! Du vet hvordan du skal takle et nederlag! Imponert! Unner deg dette sølvet, og hadde vært bra med deg om ikke Petter tok gullet! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvorfor det poppet opp Photo-finish på skjermen skjønte jeg ikke helt.. det var jo helt klart hvem som var mannen over mål i dag. Jeg reagerte også på det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg blir aldri lei av å se på den spriten til Northug. Han er et monster, jeg blir helt ærlig skremt av ham når han spurter sprinten* kanskje :!: Fy faen, tenk å bli voldtatt av Petter Northug. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fyfaen som sur jeg er. Fy faen. Faen ikke morsomt å komme tilbake etter å ha fått 20 mld fra kompiser og se det i reprise. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Teichman!!!!!!! Du vet hvordan du skal takle et nederlag! Imponert! Unner deg dette sølvet, og hadde vært bra med deg om ikke Petter tok gullet! Ja, han tok det bra. Kudos. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Æ gikk itje maks på oppløpet Lett Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg ble også redd når det sto "PHOTO", men jeg så jo tydelig at han var først over målstreken. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sitat Petter Northug: "Æ gikk ikke maks på oppløpet. Æ hadde eitt gir te" Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Trodde dere kommentarene på dagbladet var ille? Les på aftonbladet :!: Lenke til kommentar
Quick Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hahaha, hva faen - "hadd meir å gi på oppløpet"... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Petter er konge. Period Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 "Æ kunj ha hatt et gir te!" Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sitat Petter Northug: "Æ gikk ikke maks på oppløpet. Æ hadde eitt gir te" Det tror jeg faktisk var løgn Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg blir aldri lei av å se på den spriten til Northug. Han er et monster, jeg blir helt ærlig skremt av ham når han spurter Er det det som er hemmeligheten hans? Hvorfor det poppet opp Photo-finish på skjermen skjønte jeg ikke helt.. det var jo helt klart hvem som var mannen over mål i dag. Fordi det er en datamakin som registrer tidene ved hjelp av små dingser i skoene deres. Den er ikke 100% nøyaktig og derfor kommer det Photofinish om det er veldig jevnt. Kjipt om datamaskinen først finner ut av feil vinner. Endret 28. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nei, nei, nei? Petter ikke vær sympatisk? Sleng ut mot svenskene! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sitat Petter Northug: "Æ gikk ikke maks på oppløpet. Æ hadde eitt gir te" Haha, herlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg kommer aldri til å tilgi NRK nett-tv etter dette. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg blir aldri lei av å se på den spriten til Northug. Han er et monster, jeg blir helt ærlig skremt av ham når han spurter Er det det som er hemmeligheten hans? Hvorfor det poppet opp Photo-finish på skjermen skjønte jeg ikke helt.. det var jo helt klart hvem som var mannen over mål i dag. Fordi det er en datamakin som registrer tidene ved hjelp av små dingser i skoene deres. Den er ikke 100% nøyaktig og derfor kommer det Photofinish om det er veldig jevnt. Kjipt om datamaskinen først finner ut av feil vinner. Jeg er fult klar over at det er slikt det funker, men dette var da langt fra "veldig jevnt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå