DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Synes han taklet det "ok". Tror det hadde svartnet for min del. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ekstra komisk at han franske smøreren (eller hva slags funksjon han har) la skien feil vei da han endelig fikk av den greia. lolirl Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Pinlig det der, tenker noen får høre det etter løpet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Fellesstart er artig, men individuell kan og være spanande. Om du har fleire utøvarar som er innanfor rekkevidde blir det alltid eit sekundrace når ein og ein kjem i mål. Northug har fordel av fellesstart sidan han er ein god spurtar og drar fordel av å henge seg på resten av feltet. Sånn sett er individuelt ein øvelse som viser den individuelle sin styrke betre enn på ein fellesstart. Bauer gjekk i bakken! DRAMATIKK! Endret 28. februar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Oioi, fall :o Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Personlig så synes jeg fellesstarter er mye morsommere enn intervallstart og det er jo i grunn mer rettferdig også. Mer rettferdig? Det eneste som er 'rettferdigere' er vel at eventuelle endringer av vær o.l. blir likt for alle. Er vel flere ting som er mer rettferdig... Man får samme føre som du nevnte i tillegg er det lettere å komme seg opp i tet når man bytter ski slik at man ikke hektes av hvis skiene er elendig, det synes jeg er greit. Bytter man ski i intervallstart er de 10-12 sekundene mye vanskeligere å ta igjen. Ved intervallstart kan man også ha flaks og uflaks etter hvem man kommer ut med, blir tatt igjen av og hvilken rygg man kan få av noen i andre runder. En god rygg kan dra deg fra under 10. plass og opp på pallen. I fellesstart går alle sammen, samme føre, ingen har større fordel enn andre med gode rygger som trekker. Har man ikke krefter så detter man av... enkelt og greit. Er ikke det mest rettferdig? Endret 28. februar 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvor lenge trur dere Martin holder førsteplassen da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er det lov å stille spørsmålsteikn ved at løypa i ein så smal sving er så skarp? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gøy med litt action... At Gaillard kastet fra seg skien i sted, ga meg sterke assosiasjoner til Bjarne Riis i en tempoetappe i TDF for 10-12 år siden. Klikket totalt og pælmet sykkelen uti veikanten. Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nice fall! Bauer ble med i fallet der... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Taktisk spill, normenn framme i feltet og massefall. Sånn skarre værra! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har tippet Kershaw foran Sundby, så jeg håper han drar litt til... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Taktisk spill, normenn framme i feltet og massefall. Sånn skarre værra! Derfor lå de fremme. Betalte vel en villig italiener til å falle der. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Dog syntes jeg Petter går uøkonomisk (som vanlig). Slipper seg ned, jobber seg opp, slipper seg ned jobber seg opp osv... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Litt av en blanding de har i den drikken der! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Aldri heilt forstått meg på den taktikken til Northug. Ofte han havner så langt bak at han ikkje klarer å ta igjen teten før innspurten. Må være betre å halde seg i nærheten av dei fremste heile tida. Då er sjansane for fall og mindre. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Skjedd mye rart dette løpet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Northug leker med dem? Jeg føler han gjør som han vil nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå