LarZen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei! Trenger litt hjelp da jeg ikke har noe spes peiling på hardware i pc lenger...har lyst på Alienware m11x men leser på bla testen på hardware.no at det finnes rimeligere og bedre alternativer. Men hva er det? Sier ikke noe om hvilke maskiner det er så lurer på om det er noen her som vet? Evnt andre bærbare som er "rimlige" men som en kan spille på uten å måtte skru alt for mye ned på grafikken. Kan nevne at maskinen ikke behøver å være liten...design er også litt viktig for meg... Takk for evnt hjelp! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er mange gode maskiner der ute, ASUS X77JA 17.3" WXGA HD+ LED,Intel Core i5 430M ( Dual-Core ),4 GB DDR3 SDRAM - 1066 MHz,ATI Mobility Radeon HD 5730,500 GB - Serial ATA-150 - 5400 opm er en av dem. Den overgår teknisk sett M11X men taper nok gedigent på batteritid, prisen er snaue 7995kr. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hvordan kan du sammenligne en 17" med en 11"? Jeg lurer også på hva alternativene var da dette virket som en spennende laptop. Edit: Ser trådstarter skrev at størrelse ikke var viktig og da skjønner jeg det jo Endret 26. februar 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hardware.no - sitat: "Det skal også påpekes at du kan få andre maskiner med en høyere ytelse til samme pris. Slike maskiner kan derimot ikke skilte med den samme portabiliteten eller en batteritid som kan svare til M11X sine fem timer med maksimal belysning. Det finnes riktig nok ingen konkurrerende produkter på dette tidspunktet, men det vil trolig komme." Synes dette sier mye. Du får bedre ytelse i større format til lavere pris, på bekostning av bl.a portabilitet og batteritid. Det finnes nok å velge i, og kanskje du finner en i notebookcheck's kjøpeguide: Notebook Buyers Guide Edit: Fjernet link til pre-definert søk på notebookcheck (funket ikke) Endret 28. februar 2010 av JaNeiJo Lenke til kommentar
Dweagord Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Drit i alienware , Ok de se kule ut , god ytelse og batteritid men kom igjen Hvor ofte kommer du til å sitte i bilen eller noe å spille på batteritiden ? Gå for en Asus eller lignende (min mening) Edit : Når det går ann å få bedre ytelse til samme pris , går for noe annet.. Virker jo som alienware koster dobbelt så mye som det burde bare grunnet navnet og looken:P Endret 28. februar 2010 av Dweagord Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg må innrømme at jeg sikler litt på M11X'n pågrunn av at den er så liten, at den ser dritkul ut også er heller ikke ueffent spør du meg. Er absoluttt enig at den er litt i dyreste laget men hvis jeg skulle kjøpt en bærbar nå så ville jeg nok vurdert den opp mot noen av de "mindre" 15-16" spillbare Asus'ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå