Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dette skjer iløpet av noen få tiendeler av et sekund. Ballen spretter foran Shawcross, begge går inn 100%. Man kan ikke peke fingre i det hele tatt. Slike situasjoner skjer X antall ganger iløpet av en kamp. Dette kan ikke sammenlignes med det som f.eks skjedde med Eduardo. Hadde ikke Ramsey blitt skadet har jeg mine tvil om at det hadde blitt gult engang. Det er jo faktisk Ramsey som hopper mest inn i situasjonen. Å Shawcross sparker etter ballen. Jeg har medfølelse med både Shawcross og Ramsey. Helt enig Ditto. Dette gjorde ikke Shawcross med vilje. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=f5nsj7gmtBI Er dere fortsatt enige? Jeg liker ikke det Hyrlen skrev: Det er jo faktisk Ramsey som hopper mest inn i situasjonen. Å Shawcross sparker etter ballen. Han prøver altså si at Ramsey har mest skyld her. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Han prøver å si at de er like gode når det kommer til hvem som kaster seg inn i situasjonen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Men dei gjer det på heilt forskjellige måtar! Eg er heilt enig i at Shawcross går etter å vinne ballen, men eg trur Shawcross går inn med den instillinga at "eg skal vinne ballen og han skal få kjenne taklinga". Han går inn i taklinga og sparkar med full kraft. Om du kun vil vinne ballen er det ikkje nødvendig å sparke. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fox: Den videoen gjorde det bare klarere. Dette var et uhell og Shawcross kan ikke sammenlignes med idioten Taylor. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Manx, ahr du sett ManUtd-tråd? Hyrlen skrev der at det var hodeløst av Ramsey. Tviler at han prøver å si noe annet Atald, jeg vil ikke sammenlikne det med Taloyrs takling som var helt hodeløst. Men jeg mener fortsatt at Shawcross kunne ha trekt seg, han burde ha innsett at han hadde ikke sjans der. Istedenfor å fortsette og sette inn en hard takling. Naturligvis var det et uhell av Shawcross. Endret 27. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kan ikke folket gi faen i å krangle om dette? Er det så jævlig viktig? Blir bare latterlig. Taklingen er for hard, men det er ingenting tilsiktet. Det finnes ingen syndebukker her, bare ofre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fox: Den videoen gjorde det bare klarere. Dette var et uhell og Shawcross kan ikke sammenlignes med idioten Taylor. Jau. Shawcross prøver å sparke ballen. Han rekker ikke trekke seg. Det er fysisk umulig. Mulig han går inn med innstillingen om at han skal ta ballen, men det er jo klart et uhell at det gikk som det gikk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Manx, ahr du sett ManUtd-tråd? Hyrlen skrev der at det var hodeløst av Ramsey. Tviler at han prøver å si noe annet Atald, jeg vil ikke sammenlikne det med Taloyrs takling som var helt hodeløst. Men jeg mener fortsatt at Shawcross kunne ha trekt seg, han burde ha innsett at han hadde ikke sjans der. Istedenfor å fortsette og sette inn en hard takling. Naturligvis var det et uhell av Shawcross. Jesus. Det er ikke det jeg skrev. Jeg sa det var like hodeløst. Begge satser like my inn i duellen. Men det er faktisk Shawcross som nettopp har kommet ut av en duell med ballen, og Ramsey prøver å avskjære han. Ikke omvendt. Shawcross kunne trekt seg like mye som Ramsey kunne. Du legger ord i munnen min Fox, å leser ting mellom linjene som ikke står der. Hold deg for god til det. Jeg er ikke ute etter noen her. Endret 27. februar 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Hvorfor det? Ramsey fikk jo ballen i gave, Shawcross hadde ikke noe sjanse. Lurer på om det ville ha vært et annet pip hvis det skjedde med ManUtd? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fox: Ro deg ned. Det tjener ingen at du hisser deg opp over dette. Ta det gjerne opp med meg på PM om du er frustrert, men akkurat nå er det best om du teller til ti og puster. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvorfor det? Ramsey fikk jo ballen i gave, Shawcross hadde ikke noe sjanse. Lurer på om det ville ha vært et annet pip hvis det skjedde med ManUtd? Jeg hadde selvfølgelig ikke vært like objektiv. Men jeg skjønner at denne argumenteringen nå falt i grus siden du nå måtte trekke et slikt argument inn. I tillegg insinuerer du jo at du selv ikke er objektiv evt at jeg ikke hadde vært det. Så jeg orker ikke denne diskusjonen, jeg har diskutert slik med deg før å det har vært ganske fåfengt. Ja jeg har sagt det jeg mener. En duell som skjer flere ganger iløpet av en kamp. Denne gangen med tragisk utfall. God bedring til Ramsey, håper Shawcross stikker innom med blomster. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Ok, vi kan legge denne diskusjonen død. Men, ja Shawcross kommer til å stikke innom med blomster. De kjenner hverandre godt fra før, siden de kommer fra samme land. Nemlig Wales. Endret 27. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Seier med en totalt råtten ettersmak. Men det var verre mot Birmingham, for i tillegg til Eduardos skade, utlignet Birmingham på overtid på en feilaktig straffe. Hele kampen var en ubeskrivelig agony. Det var også midt i tittel-racet, så jeg fikk uttalige "HAHAHA, dere dreit dere ut", mens jeg ennå sørget over Eduardo. Men sett bort fra skaden er det veldig bra med 3 poeng på Brittania. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 God bedring til Ramsey. Jeg var faen meg trist når det skjedde i går, så og si ingen som fortjener noe slikt. Håper han kommer tilbake sterkere. Ellers gratulerer med 3 poeng. Utrolig at Song fikk gult for det der btw, og får 2 game ban for det! To straffer i løpet av to PL kamper nå btw? Sykt for dere da mtp. hvor få dere fikk før som f.eks mot Bolton i både borte og hjemmekampen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, det var latterlig å få gult kort i denne situasjonen. Men jaja, like greit å få det nå enn senere tenker jeg? Hvor mange gult kort gir karantene etter 10? 2 straffer på to kamper og ble også snytt for 3 straffer på to kamper. Pluss mange flere før det, rundt 10 sånt cirka. Deilig er det. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) 2 straffer på to kamper og ble også snytt for 3 straffer på to kamper. Pluss mange flere før det, rundt 10 sånt cirka. Deilig er det. Akkurat. Endret 28. februar 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ein artikkel med eit syn på taklinga som eg delar. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Som dere sier, en seier med en utrolig dårlig bi-smak. Likevel: Alt i alt er jeg positiv, tipper 1-3 Ble litt penger i kassa ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå