stizzen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Arsenal-talent med fryktelig benbrudd Jeg fikk tårer i øynene av å lese det. Det går inn på meg personlig, håper han kommer fort tilbake Endret 27. februar 2010 av stizzen Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Vi får bare krysse fingerne våre til imorra el noe, der får vi nok vite mer. Btw synger ikke Stokefansen "Theres only one Ryan Shawcross"? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har nå sett situasjonen igjen et par ganger, og annet enn at det er helt forferdelige bilder synes jeg helt klart denne situasjonen skiller seg sterkt fra Eduardo-situasjonen. Taylor fortjente nærmere et års utestengelse, mens Shawcross først og fremst er uheldig. Var ikke veldig god kvaltitet på klippet, men ser slik ut for meg iallfall. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kunne ikke brydd meg mindre om resultatet idag. Første gang i mitt liv at jeg har begynt å grine under en fotballkamp. Dette er helt jævlig. Så vanvittig urettferdig ting er. Tony Pulis: Stikk og heng deg i en heisvaier, please. At du i det hele tatt tør å åpne munnen i situasjonen på slutten er tragikomisk. Cesc Fabregas er forresten gud. Skal faen ikke se på de bildene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 1 innlegg med skammelig innhold er fjernet fra tråden. + Kommentarer til nevnte innlegg. Jeg vil sette pris på en forklaring på PM. La tråden gå videre. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ramsey blir aldri den samme igjen, har han flaks får han spille fotball igjen. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg tror også det bare var et uhell. Men Shawcross kom sykt fort inn i duellen. Det er jo selvfølgelig ingen regler mot det. Så det var vel mest et uhell. Var jo ikke kaste seg ned med begge knottene mot leggen. (Etter hukommelse) Har bare sett klippet en gang. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=TFE5VVq9a7w , her -Lasse hvis du klarer. For min del synes det ut som at det var uheldig, men fortsatt brutalt. Du kan ikke sparke skikkelig på andre i en sekund etter. Helt unødvendig av den fittehora. Endret 27. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Er det i det hele tatt noe å diskutere her? Et av de mest lysende talentene i britisk fotball blir kanskje aldri den samme igjen. Og det er ikke tilfeldig at det skjer på Britannia tro meg. Vi kunne likegodt tapt denne kampen, hadde ikke brydd meg det grann. Dette er så jævla trist, og at det kommer klasseløse drittsekker her inne og ler av dette, det er faen meg drøyt. Get well Aaron. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg gidder ikke bruke energi på å være sur på Shawcross. Han mente ikke det der. Han sa unnskyld til Ramsey, og gikk gråtende av banen. Helt klart et uhell. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er et uhell ja, men faen så vondt det ser ut. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nå har jeg sett den noen ganger. Og Ramsey får tuppa ballen unna før taklinga. Men det virker liksom ikke ut som Shawcross bremser taklinga av den grunn. Han bare kjører den 100% uansett. Klart den hadde truffet uansett, men tror han kunne begrenset utfallet endel. Han knaller til 100%. Han er jo midtstopper, så han er vel vandt til å kjøre 100%. Det er veldig stygt, det skal være direkte rødt. Men alt i alt er det nok mer uhell en med vilje. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Det var hodeløst av Shawcross, men spesielt sur på han er jeg likevel ikke. Mye fordi at han virkelig så lei seg ut når han gikk av, men det skulle faen meg bare mangle. Hadde det vært en John Terry-type som hadde klagd på den avgjørelsen så hadde jeg tatt med hagla og satt meg på flyet til England. Skjønner ikke at dere sitter og analyserer videoene om og om igjen. Jeg tørr såvidt å gå inn på nettavisene. Endret 27. februar 2010 av Hegland Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har sett endel selv opp gjennom.. Har knekt endel selv også. Så det går greit Det er jo tydelig at Shawcross ikke ville være innblandet i dette, og det er leit. Men som Hegland sier, det er nok ikke helt tilfeldig at det var et av de lagene som er litt "grisete" i stilen. Som blant annet, Stoke, Bolton, Birmingham.. etc. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Som en på et annet forum sa så fint. "Hvis jeg kjører i fylla i mange år, men en dag ender opp med og krasje og drepe noen, selvfølgelig vil jeg være lei meg, men det gjør meg ikke mindre skyldig." Dette var utvilsomt noe Shawcross ikke mente å gjøre, men når man skal takle så hardt, og kaste seg inn i alle taklinger kommer det til å skje noe slikt etterhvert. Dessverre for Ramsey og Arsenal F.C. så er det som oftest mot oss dette skjer.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16429_5988776,00.html Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Rett og slett grusomt. Driter i at vi vant når slikt skjer. Faen i helvete, Aaron! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tror ikke Ryan Shawcross skal regne med å være med i teten når waliserne skal kåre årets idrettsmann. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dette skjer iløpet av noen få tiendeler av et sekund. Ballen spretter foran Shawcross, begge går inn 100%. Man kan ikke peke fingre i det hele tatt. Slike situasjoner skjer X antall ganger iløpet av en kamp. Dette kan ikke sammenlignes med det som f.eks skjedde med Eduardo. Hadde ikke Ramsey blitt skadet har jeg mine tvil om at det hadde blitt gult engang. Det er jo faktisk Ramsey som hopper mest inn i situasjonen. Å Shawcross sparker etter ballen. Jeg har medfølelse med både Shawcross og Ramsey. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dette skjer iløpet av noen få tiendeler av et sekund. Ballen spretter foran Shawcross, begge går inn 100%. Man kan ikke peke fingre i det hele tatt. Slike situasjoner skjer X antall ganger iløpet av en kamp. Dette kan ikke sammenlignes med det som f.eks skjedde med Eduardo. Hadde ikke Ramsey blitt skadet har jeg mine tvil om at det hadde blitt gult engang. Det er jo faktisk Ramsey som hopper mest inn i situasjonen. Å Shawcross sparker etter ballen. Jeg har medfølelse med både Shawcross og Ramsey. Helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå