wûst Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nok en karriere rett i vasken. Hvem er neste? Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 DUDU, IDIOT ELLER HVA? Det går ikke ann å bomme der! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 STRAFFFE!! :)):) JJJAAAAAA!! Steike så godt!! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Endelig en straffe! Ikke en veldig sterk straffe, men den holdt heldgivis. Endret 27. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er jo fullt mulig å komme tilbake etter en sånn skade, Eduardo, Henke Larsson, Cisse, Per Ciljan Skjelbred er alle spillere som har kommet tilbake. Så det er jo ikke det store problemet. Problemet er jo at når en sånn ung spiller kommer ut for en sånn skade så er det mer en bare benet det går ut over. Han må jo starte stort sett helt på nytt, mister jo sikkert et år kanskje mer. Han blir jo satt kraftig tilbake med utviklingen som spiller, og det tar sikkert enda et år før han kanskje er tilbake der han var nå, så at han taper fort 2-3 år av karrieren på en sånn takling er fullt mulig i tillegg til tiden han er ute med skaden. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Campbell blir veldig viktig i dag, tror jeg. Tipper på 2 - 1, etter mål av Cesc og Bendtner. Edit: Ja, der gikk det i vasken, men det gjør absolutt ingenting Endret 27. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 FYFAEN SÅ DEILIG! err i gledesrus. sprang rundt som en jævel etter scoringa Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 MÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!! Btw idag sklle vi ha hatt tre straffe, men fikk kun en Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Der satt vel seieren iallfall. Endret 27. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 JADDA. ENDELIG Godt å se det løsner tilslutt. Rosicky på den skuddavstanden er skummelt! Bra fulgt opp av fabregas og vermealen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Vermaelen hahaha, synd det STOKEKUK Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Da vant dere ja. Fikk aldri sett den taklingen til Shawcross og Sky sender ikke reprisen siden det ser for groteskt ut. Synd når en så ung spiller får karrieren sin ødelagt. Arsenal har jo og vært latterlig uheldige med slike skader og. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Mål, men hvem gir faen? Grusomme bilder. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Utrolig deilig med seier nå! Jeg greier dog ikke å glede meg like mye pga skaden til Ramsay Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Godt med seier, men jeg kan ikke si at jeg er i gledesrus. Ramsey er alt jeg tenker på akkurat nå. Håper inderlig at de klarer å redde foten hans. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Håper at Ramsey kommer seg igjen, gjerne det snarest som mulig. Utrolig at det har skjedd med oss TRE GANGER i løpet av fem år!!! Er det mulig? Nekter å tro at det er uflaks som treffer oss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Å fy faen for noen bilder. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det som er skummelt med slike brudd er at det ikke alltid er like lett å få det 100% igjen. Begge beinene i leggen er av, og det er mulig brudd på flere steder. Slikt veit man ikke. Forhåpentligvis er det ikke noe som ble skadet i ankelen. Uansett sykt viktige poeng å få med seg, og en vanskelig antatt seier er i boks. Klart det blir satt meget tilbake pga. Ramsey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå