Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Det så mistenkelig mye ut som en straffe, ja. Trodde forbannelsen var brutt, men den gang ei. Endret 27. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Så du reprisene? Ramseys ben ble jo helt låst. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det var faktisk straffe ja. Helt utrolig at han ikke fikk med seg det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ja jeg så reprisen. Det er vanskelig for dommeren å se den. Vi har blitt snytt for mye klarere straffer enn det. 9/10 dommere ville ikke gitt straffe der. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Sju Stoke-spillere i eller rett rundt feltet til enhver tid. Eboué er latterlig, vær så vennlig å slutt med det dritet. Red.: Rimelig svak inngripen fra Almunia der. Endret 27. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) I helvete da! Gult for det der? Søpledommer. Hvor har det blitt av dere folkens? Endret 27. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Latterlig kort. Hjemmedommer ftw 20 minutter på å score. KOM IGJEN FOR FAEN Endret 27. februar 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 NEI, NEI, NEI!!!! Knekt BEIN.. FY FAAAN.. HATER at vi er så UHELDIGE!! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) FY FAEN! Synes litt synd på Shawcross og forferdelig synd på Ramsey nå. Endret 27. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hælvette. Karrieren til Ramsey er ødelagt. Endret 27. februar 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dette er grusomt. Eduardo all over again. Spillerne gråter, og det gjør nesten jeg og. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva synger fansen på tribunen nå forresten? Jeg greier ikke høre hva de sier. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 "There's only one Aaron Ramsey", synger de. Huff, tenk om en så stort talent har blitt ødelagt. Nei, dette er bare helt grusomt. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fytti helvete! Dette var ikke noe Ramsay trengte nå Jeg så ikke taklinga, men jeg synes litt synd på han som takla, det så ut som det gikk sterkt inn på han. Huff og huff, håper ikke det er et komlisert brudd, og at han er tilbake om relativt kort tid Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hørte det, men jeg ser på en stream som henger litt etter, så jeg tenkte på det som ble sunget rett etter det skjedde. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Huff og huff, håper ikke det er et komlisert brudd, og at han er tilbake om relativt kort tid Foten hente og dinglet. Shawcross gråt. Ramsey kommer ikke tilbake på en laaaang stund. Ufattelig trist. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Gidd å synes synd på Shawcross! Poor Ramsey Det blir vel en reprise fra tre år siden?!? TUSEN TAKK STOKE KUKCITY Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fytti helvete! Dette var ikke noe Ramsay trengte nå Jeg så ikke taklinga, men jeg synes litt synd på han som takla, det så ut som det gikk sterkt inn på han. Huff og huff, håper ikke det er et komlisert brudd, og at han er tilbake om relativt kort tid Han er helt sikkert ikke tilbake før langt ut i neste sesong, har spolt litt fram og tilbake med PVR dekoderen min og det er vel ikke et bein i den leggen som ikke er knekt tvers av vil jeg tro. Ikke moro når sånt skjer på banen uansett hvilken spiller det skjer med, men når det i tillegg er et spiller på under 20(?) så er det bare trist. Det der er en skade som kan ødelegge en hel karriere på banen. Synes fryktelig synd på Shawcross også, var en hard takling som fikk verst tenkelig utfall. Han har det sikkert ikke godt der han sitter i garderoben akkurat nå. Er bare trist når sånt skjer på en fotball bane. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Så utrolig trist. En stor karriere er sannsynligvis ødelagt. Dette så ut som en mye verre skade enn den Eduardo hadde ettersom taklingen på Ramsey var mye hardere. Synes synd på Shawcross i tillegg. Var helt tydelig et uhell og jeg klandrer han ikke. Håper bare vår lille maestro kommer tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå