invalid_user Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Er kanskje merkelig, men det er nå ikke jeg som plukker ut Stokes lag. Dessuten er Stoke et lag som er bygget opp av samarbeid og lagånd, så jeg vil tro at de fleste midtbanespillere har nok defensive fibre i kroppen. Uansett så har jeg en merkelig god følelse foran kampen. Stoke er ubeseiret i 2010, men jeg tror spillerne er sugne på å vinne på Brittania. Føler at kombinasjonen Sol/Verminator kan bli ganske god mot det Stoke finner på i angrep. Forhåpentligvis vil ikke Almunia drite seg ut heller. Fingers crossed. Endret 27. februar 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Frykter et uavgjortresultat her. Tipper vi stiller med dette laget: Almunia Eboue - Campbell - Vermaelen - Clichy Fabregas - Song - Ramsey Bendtner - Eduardo - Nasri Campbell blir veldig viktig i dag, tror jeg. Tipper på 2 - 1, etter mål av Cesc og Bendtner. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hei. Er ny her. Jeg heier på Arsenal!!! :) Har hatt mye å gjøre på de siste ukene men er tilbake nå. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Med tanke på at vi ikke har vunnet på Britania siden 1986 så har jeg en litt dårlig feeling. Tror egnetlig på uavgjort, selv om jeg virkelig håper på 3 poeng i dag! Har ikke slått Stoke på 5 (?) kamper så hadde vært fint og sluttet den dårlige trenden. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Chelsea-resultatet i dag bør være en god motivasjon for gutta i dag. Blir livsviktig med seier nå. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dette kan bli en av de viktigeste kampene i sesongen! nå har vi et bra utgangspunkt i og komme opp i ryggen på united og Chelsea! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fuller er faen meg skummel. Fy faen, kan være 3 poeng mellom 1. plassen og 3. plassen om dere vinner i kveld. Da blir det faktisk en "three-horse race" for første gangen på fleeere år. Det er jo MARS nå når neste runde av PL skal spilles så, så da kan man jo ikke nekte for at det der må kalles for akkurat det (three horse race). Kan bli helt sykt i mai i år! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Faen denne kampen er viktig. Som tc sier, med seier nå har vi heng på teten. Og vi har på papiret det letteste kampprogrammet ut sesongen. Den vanskeligste kampen vi har igjen er White Hart Lane. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg er fortsatt litt engstelig for denne kampen! Tror og håper på at vi klarer det! Gleder meg hvert fall til kamp nå! Litt synd med så mange skadet, spesielt Diaby blir savnet tror jeg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det kan bli en vannvittig spennende serieinnspurt i år. Jeg gleder meg allerede, og håper at Arsenals sjanser ikke får et skudd for baugen i kveld. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Manuel Almunia Bacary Sagna - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Aaron Ramsey Emmanuel Eboue - Nicklas Bendtner - Samir Nasri Subs: Lukasz Fabianski Mikael Silvestre Armand Traore Theo Walcott Tomas Rosicky Carlos Vela Eduardo Sterkt lag, og veldig sterk benk. Flott å se at Aaron Ramsey spiller igjen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Forventet ikke mindre. Wenger har bare å stille med toppet lag i alle kampene som er igjen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Et av de svakeste lagene vi har sendt utpå i ligaen denne sesongen. Vi har to tap på to kamper på Britannia. Dette blir utrolig vanskelig, og jeg graver meg ikke ned hvis vi får uavgjort. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Benken er så som så mot et lag som Stoke. Bortsett fra Rosicky er det ikke mange der som kan utrette noe om vi trenger mål. Eduardo, Vela og Walcott blir noen nummer for små, for å si det sånn. Gjelder å være pottetette bak og ta de sjansene vi får. Håper at Eboué fortsetter der han slapp mot Sunderland. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nå er vi straks igang! Lykke til Synes egentlig Campbell, Sagna og Vermaelen er sterke bak. Håper det går veien. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Faen ta Delap, bruker en evighet på å tørke ballen, men kaster til en som er 4m borte....faen meg latterlig Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Aaaaaand it's Aaaaarseeeenaaal Arsenal FC By far the greatest team The world has ever seen Aaaand it's Aaarseeenaaaaal God stemning blant bortesupporterne for øyeblikket. Hørte nettopp en Wenger-chant også. We love you Arsenal, we do We love you Arsenal, we do We love you Arsenal, we do Oh, Arsenal we love you! Skriv gjerne opp alle sanger du hører og kjenner til, ingenting skaper stemning som å synge med! Endret 27. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Åh, herregud. De kastene er helt sinnsyke. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Sug kuken min forbanna møkkalag Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det her er en jævla farse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå