Gå til innhold

PL: 27.02.10 v Stoke City, Britannia Stadium

fox

Anbefalte innlegg

Er kanskje merkelig, men det er nå ikke jeg som plukker ut Stokes lag. Dessuten er Stoke et lag som er bygget opp av samarbeid og lagånd, så jeg vil tro at de fleste midtbanespillere har nok defensive fibre i kroppen. Uansett så har jeg en merkelig god følelse foran kampen. Stoke er ubeseiret i 2010, men jeg tror spillerne er sugne på å vinne på Brittania. Føler at kombinasjonen Sol/Verminator kan bli ganske god mot det Stoke finner på i angrep. Forhåpentligvis vil ikke Almunia drite seg ut heller. Fingers crossed.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frykter et uavgjortresultat her. Tipper vi stiller med dette laget:

Almunia

Eboue - Campbell - Vermaelen - Clichy

Fabregas - Song - Ramsey

Bendtner - Eduardo - Nasri

Campbell blir veldig viktig i dag, tror jeg. Tipper på 2 - 1, etter mål av Cesc og Bendtner.

Lenke til kommentar

Fuller er faen meg skummel. Fy faen, kan være 3 poeng mellom 1. plassen og 3. plassen om dere vinner i kveld. Da blir det faktisk en "three-horse race" for første gangen på fleeere år. Det er jo MARS nå når neste runde av PL skal spilles så, så da kan man jo ikke nekte for at det der må kalles for akkurat det (three horse race). Kan bli helt sykt i mai i år!

Lenke til kommentar

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Sol Campbell - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Cesc Fábregas - Alex Song - Aaron Ramsey

Emmanuel Eboue - Nicklas Bendtner - Samir Nasri

Subs:

Lukasz Fabianski

Mikael Silvestre

Armand Traore

Theo Walcott

Tomas Rosicky

Carlos Vela

Eduardo

Sterkt lag, og veldig sterk benk. Flott å se at Aaron Ramsey spiller igjen.

Lenke til kommentar

Benken er så som så mot et lag som Stoke. Bortsett fra Rosicky er det ikke mange der som kan utrette noe om vi trenger mål. Eduardo, Vela og Walcott blir noen nummer for små, for å si det sånn. Gjelder å være pottetette bak og ta de sjansene vi får. Håper at Eboué fortsetter der han slapp mot Sunderland.

Lenke til kommentar

Aaaaaand it's Aaaaarseeeenaaal

Arsenal FC

By far the greatest team

The world has ever seen

Aaaand it's Aaarseeenaaaaal

God stemning blant bortesupporterne for øyeblikket. Hørte nettopp en Wenger-chant også.

We love you Arsenal, we do

Oh, Arsenal we love you!

Skriv gjerne opp alle sanger du hører og kjenner til, ingenting skaper stemning som å synge med! :)

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...