Gå til innhold

PL: 27.02.10 v Stoke City, Britannia Stadium

fox

Anbefalte innlegg

l_100.gif

STOKE%20CITY%20logo.jpgStoke CityArsenalArsenal-icon.png

Sunderland_Drakt-1.JPGe91a9d46e4fc39f266bc74aeadd80824.gif

Britannia Stadium, 27. februar 2010

Avspark klokken 18:30 direkte på CanalPluss_Sport_2_100x70.gif

gun__1225704112_fabregas_stoke.jpg

Kampen blir veldig tøff for Arsenal, selv om mange har betraktet denne kampen som en lett kamp for Arsenal. Men det er faktum at Arsenal sliter å slå dem i de siste årene. Som de restene kampene vi skal ha i framover, er denne veldig viktig å få trepoeng. Vi er inntil nå kun fem poeng bak Manchester United med en kamp mindre spilt og seks poeng bak Chelsea.

Litt fakte om begge klubbene

38038aecdcb163205c0fc467628107f7.jpg

Dommer:

Kommer senere, hvis du vet hvilken dommer vi skal ha. Vennligst gi et pip.

Stoke City - Hjemmelag

Stoke har ikke tapt i sju kamper nå, de slo Man.City i forrige uke. De er i toppform nå for tiden, har selvtillit på toppen. Siden kampen blir spilt i Britannia Stadium med hjemmepublikum i ryggen, vil Stoke City nok kjempe og krige på deres vis.

Se opp for:

Rory Delap

rory-delap_1204020c.jpg

Skadesituasjon:

Higginbotham og Etherington

Troppen:

Thomas Sørensen

Danny Collins - Ryan Shawcross - Ab Faye - Andy Wilkinson

Rory Delap - Dean Whitehead - Glen Whelan - Tuncay Sanli

Ricardo Fuller - Mamady Sidibe

Mulig lagoppstilling:

Arsenal - Bortelag

Arsenal har hvilt i en god stund nå, de skal være i form og noen av spillerne har uttalt seg i media at de er klar til å vinne disse kampene som kommer. Det gjenstår å se om de vil være årvåkne og kjempe i hver kamp, i blant annet denne kampen.

Se opp for:

Emmanuel Eboué

eboue.jpg

Tro det eller ei, men hvis Eboue får spille. Tror jeg faktisk at han vil være man to watch etter de tre siste kampene han har spilt. Han er topp i form nå for tiden og bidrar mye i det offensive

Skadesituasjon:

Gallas, Arshavin, Edurado, Gibbs, Van Persie, Djourou og Diaby

Troppen:

Ikke offisielt enda

Mulig lagoppstilling:

Almunia

Sagna - Campbell - Vermaelen - Clichy

Cesc - Song - Denílson

Eboué - Bendtner - Nasri

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig!

Ja, dette er en meget vanskelig kamp. En av de tre vanskeligste Arsenal har igjen, spør du meg (i tillegg til Tottenham og City).

Det blir balltørking og lange innkast fra Delap. Nå har gunners sliti med akkuratt det problemet 2 kamper denne sesongen allerede, så håper de har tatt litt lærdom! Vi trenger en sikker Almunia, som tør å komme ut og ta ansvar! Alt i alt er jeg positiv, tipper 1-3 :)

Ingen som vet om Arshavin kommer tilbake eller ikke?

Lenke til kommentar

Er nok det. Jeg kan ikke trykke på bildet ditt her og det vises smått (thumbnail). Da jeg kopierte bildeadressen og åpnet det i en ny fane så var det helt fin størrelse på det. Så det kan være en løsning for andre som får opp et lite bilde.

PS: tester om det blir stort hvis jeg legger det ut.

post-141363-1267103331,5503_thumb.jpeg

EDIT: jepp, for meg så ble min større og klikkelig, så jeg lar den være her hvis det er greit? =P

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Prøvde speaker og en del andre, men ble ikke bedre, så er antaglivis en bug.

Mer OT: gleder meg til kampen og satser på at Delap ikke skal bruke en halvtime på hver innkast som sist. Det latterligste var da han løp til andre siden av banen, tørket av ballen i 20 sekunder og så kastet til en medspiller 3m unna.

Lenke til kommentar

Haha, jesus. Hadde hele kamptråden klar bortsett fra Arsenal news og Stoke news (skulle vente på skadeoppdateringen fra Wenger), men så poster du denne tråden. :p Jaja, flott kamptråd. Kan komme med det jeg forventer Stoke stiller med og "Man to watch":

Forventet starting-XI:

Thomas Sørensen

Dean Whitehead - Ryan Shawcross - Robert Huth - Danny Collins

Rory Delap - Danny Pugh - Glenn Whelan - Tuncay Sanli

Man to watch: Rory Delap (!!!)

De fikk riktignok mange gule kort mot City så jeg er ikke helt klar over dere suspensjoner.

Lenke til kommentar

FUCK, ingen Arshavin eller Diaby. Gallas er også ute, som forventet. Eduardo rekker det kanskje, dog vet jeg ikke om jeg vil ha han på banen i en slik kamp. Tipper at vi får se:

Almunia

Sagna - Campbell - Vermaelen - Clichy

Cesc - Song - Denílson

Eboué - Bendtner - Nasri

Nekter å tro at Wenger benker Denílson NOK en gang. Blir mektig imponert dersom han sitter på benken, det skal sies. Og Eboué kan nesten ikke utelates etter hans prestasjon mot Sunderland. Vil heller ha litt eksplosivitet med endeprodukt enn kun eksplosivitet (Walcott), eller både Nasri og Rosicky på flankene (blir for like, mat for Stoke-forsvaret). Håper også at Campbell er klar til å ta ansvar på dødballer, spesielt de jævla innkastene.

Lenke til kommentar

Haha, jesus. Hadde hele kamptråden klar bortsett fra Arsenal news og Stoke news (skulle vente på skadeoppdateringen fra Wenger), men så poster du denne tråden. :p Jaja, flott kamptråd. Kan komme med det jeg forventer Stoke stiller med og "Man to watch":

Forventet starting-XI:

Thomas Sørensen

Dean Whitehead - Ryan Shawcross - Robert Huth - Danny Collins

Rory Delap - Danny Pugh - Glenn Whelan - Tuncay Sanli

Man to watch: Rory Delap (!!!)

De fikk riktignok mange gule kort mot City så jeg er ikke helt klar over dere suspensjoner.

spør du meg er man to watch ricardo fuller!

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg får sett denne kampen heller :/

Skal prøve å¨presse inn tid på lørdagen, men tviler på at jeg får tid. Håper det.

Uansett, vi MÅ vinne denne. Shava hadde rett når han sa vi må vinne alle de siste kampene våre for å ha en sjangse på tittelen. Taper vi denne er det en god mulighet for at vi er 9 poeng bak.

Lenke til kommentar

Jeg har en god magefølelse før kampen, dessverre lover det heller dårlig med tanke på hvordan det har gått de forrige kampene jeg hadde samme følelse.

La oss for all del slippe unna klumsete Almunia-innvolveringer på Delap-innkast. Og nei, jeg mener ikke at Almunia ikke skal stå, jeg bare håper han har heldige innvolveringer i avgjørende situasjoner.

Lenke til kommentar

Huff, her sitter jeg med omgangssyk. Orker ikke skrive særlig mer i førsteinnlegg. Håper at det holder :)

iRoman, beklager så mye! Kanskje det er lurt at vi fordeler ansvar til hver kamptråd? Tok bare ansvaret siden ingen har nevnt det i fellestråden vår.

Nok igjen, beklager :)

Btw hvem skal være vår dommer imorra?

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Ingenting å være lei seg for - jeg burde nok postet en blank tråd merket "Under konstruksjon", men men. Jeg får muligens ta neste tråd.

Endrer forøvrig litt på Stokes startoppstilling, ettersom Ab Faye og Wilkinson er tilbake fra suspensjon:

Thomas Sørensen

Danny Collins - Ryan Shawcross - Ab Faye - Andy Wilkinson

Rory Delap - Dean Whitehead - Glen Whelan - Tuncay Sanli

Dommer er Peter Walton.

Lenke til kommentar

Syns det virker rart i første posten at du sitter Whitehead som back og Delap som wing. Uansett... Tror dette blir en vanskelig kamå. Britannia er en veldig vanskelig stadion og spille på og det blir nok kriging. Vi stiller med et bra lag så tror nok det går veien. Håper jeg rekker hele kampen før jeg må på fest :S

Lenke til kommentar

Ja, men syns forsatt det er veldig rart med tanke på at han (utifra det jeg vet) ikke hadde en enese kamp som back i Sunderland. Kansje Stoke prøver seg på noe nytt. Kansje det funker. Syns bare det er litt rart at de stoler med på en så pass offansiv spiller som Whitehead på backen i forhold til Delap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...