tormoddf Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nintendo gjør sommeren gladere, og har sluppet nye bilder fra spillet. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har Metroid Fusion og Metroid Zero Mission i posten og Super Metroid på Wii-ware, så jeg skal nok forberedte meg grundig til dette. Synd de har med førstepersonsbiter, men det blir nok bra likevel. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Er jeg virkelig den eneste som gleder meg til et nytt Metroid? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg gjør Det er årets mest etterlengtede spill for min del. Jeg er fortsatt litt spent på hvordan spillet er mtp. kontroll og slikt. De som fikk prøve demoen på nintendokonferansen har kommet med blandede intrykk, men jeg regner med Sakamoto vet hva han gjør. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kontroller? Pft, hvem bryr seg om slikt? Det er et nytt 2d Metroid med FPS-elementer, og ikke ett av de forhatte Prime-spillene. Det er mer enn nok for min del. (joda, vet Metroid Prime er populært, men jeg synes ikke det har den rette Metroid-følelsen. Det blir som et 3D Street Fighter eller de 3D Castlevania-spillene. Mekanikken er nok bra, men følelsen borte.) Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (...)forhatte Prime-spillene. Waaaat? Other M blir sikkert bra, men jeg bare skjønner ikke helt hvordan spillet er. De sier du bare skal bruke Wiimoten, men på skjermskudd fra spillet virker det nesten som det er et 3d-spill som Ninja Gaiden og God of War og da hadde vel Wiimote og Nunchuck vert et bedre valg? Men som sagt, de vet nok hva de gjør. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Metroid Prime er sikker populært, men jeg hater dem. Metroid skal helst være i 2D, men et TPS som det skjermbildet går nok også bra. Tenk deg et førstepersons Super Mario, så skjønner du hvorfor jeg ikke liker et førstepersons Metroid. Jeg vil tippe det de mener er at vi bare trenger å bruke Wii-moten, så vi styrer med D-pad og bruker 1 og 2 knappen for å gjøre ting. Det vil nok sannsynligvis også bli litt motion-greier involvert, men jeg håper det blir gjort på en bra måte, og ikke som i Metroid Prime 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg