Yuri555 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har en Acer Aspire 8940G (Intel i7 , 4gb ddr3 , GT240) Har 500gb 5400 Harddisk i denne og vuderer SSD disk til OS. Jeg har plass til 2stk harddisker men vil min bærbar støtte SSD disk f.eks ifra Intel sin serie fult ut ? Samt , jeg har fått med meg Windows 7 Home , men har ikke fått med CD , hvor kan jeg få lastet og brent ut en CD ? , da jeg må reinstallere OS på SSD Samt , jeg driver litt med video redigering , vil det da bli optimalt om jeg har f.eks råmatrialene og redigerings programmet på SSD disken og har alt av informasjon på SSD . Eller vil det gå greit og ha råmatrialer på 500gb 5400 disken ? takk for alle svar Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Din pc støtter garantert Intels SSD siden den har i7-prosessor med tilhørende brikkesett og SATAdisk installert : ) Jeg ville anbefalt alt av datalagring på snurredisk, om du da ikke kjøper 160GB utgaven fra Intel. Se forøvrig i SSD-diskusjons tråden for mer tips. Jeg ville stilt spørsmålet der og for å få mer tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå