tormoddf Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Super Mario Galaxy 2 kommer enda tidligere enn ventet. Se nye bilder og trailer. Les mer Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Wow! Ut i fra traileren ser dette rett og slett magisk ut! Elsket Mario Galaxy, blir nesten rørt av å tenke på hvor herlig dette spillet var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har faktisk Mario Galaxy liggende i skuffa uten at jeg har spillt det så alt for mye. Var vel noe med kontrollen som førte meg tilbake til Mario 64 hele tiden heller. Kan tenkes at Mario Galaxy 2 blir mer "sofavennlig", noe jeg nesten håper ettersom det ser veldig festlig ut. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Klart det er Mario 64 hele tiden. Mario er og blir Mario, om han er i 2D eller 3D. Men hva så? Selv om kontrollene kan ta litt tid å venne seg til for noen er spillet nærmest perfekt. Du bør absolutt prøve å spille en time eller to. Mario Galaxy 2 blir nok garantert mer av det samme, så kontrollene er de samme. Edit: Er det bare jeg som synes uttrykket til de spøkelsene er litt... tvilsomme? Endret 25. februar 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg vil ha det NÅ! Er det bare jeg som synes uttrykket til de spøkelsene er litt... tvilsomme? Nope, de ser nesten redde ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg