Spenis Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei, jeg ha lyst og kjøpe laste ned (der som lovlig ig gratis) et filmredigeringsprogram der du kan lage 2,3,4,5 av deg selv, f.eks at jeg sitter i sofaen på høyre side, og venstre side at der lisom er to av meg. Hvordan får jeg det til, hvilket program trenger jeg? Takk på firhond. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Vet ikke om noe slikt program. Men du kan jo google litt? Det du er ute etter er videoredigerings program med cropping og picture-in-picture. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Skal du både kjøpe og laste ned gratis? Litt uklar den der. Men de fleste programmer med respekt for seg selv klarer det du spør om. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Skal du både kjøpe og laste ned gratis? Litt uklar den der. Men de fleste programmer med respekt for seg selv klarer det du spør om. Jeg mener enden et som er gratis, eller et du må betale for me bankkort så får du sent en kode osv... Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Så det skal med andre ord enten være gratis, eller så skal det ikke være gratis. Men kjøp deg Sony Vegas Movie Studio Platinum, der har du nok de mulighetene du trenger. http://www.sonycreativesoftware.com/moviestudiope Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå