Supermarius Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg et videokamera. Har absolutt ingen peiling på noen kamera. Ser at Sony TRV33E kommer bra ut i testen på dinside, er dette noe å satse på! Jeg trenger hjelp :o Lenke til kommentar
Stian` Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei! Ja, Sony DCR-trv33 er absolutt noe å satse på. Kjøpte meg TRV33 i forrige uke og er kjempefornøyd med det. Fra før hadde jeg et analogt kamera og det er ingenting i forhold til det nye kameraet. Klare og skarpe bilder og masse funksjoner som jeg enda ikke har funnet ut hva er til! Ta en titt på dinside.no og les testen hvis du ikke allerede har sett den: http://www.dinside.no/php/art.php?id=25191 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Litt overdreven bruk av spørsmålstegn :o Les retningslinjene! Lenke til kommentar
Supermarius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Kjære "nikkor" Mine dypeste beklagelser til deg. Fylle hverdagen med å klage på andre, klarer du.... Men skrive rett er det verre med Skaff deg et liv! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Rettet på det nå. Gjorde også den "feilen" med mange spørsmåls tegn, når jeg var ny her i forumet. Men man må også følge reglene her i forumet. Velkommen ærede "supermarius" :wink: Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei! Ja, Sony DCR-trv33 er absolutt noe å satse på. Kjøpte meg TRV33 i forrige uke og er kjempefornøyd med det. Fra før hadde jeg et analogt kamera og det er ingenting i forhold til det nye kameraet. Klare og skarpe bilder og masse funksjoner som jeg enda ikke har funnet ut hva er til! Ta en titt på dinside.no og les testen hvis du ikke allerede har sett den: http://www.dinside.no/php/art.php?id=25191 hvor kjøpte du det hen? jeg får det aldri... har bestilt på xd.no. Lenke til kommentar
Supermarius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Takk Takk :wink: Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 nikkor: så mange smilefjes er veldig mye bedre det da?? Vil vel påstå at det ser mer irriterende ut. Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Mange merkelige skruer her inne. De færreste tar seg bryet med å komme med et konstruktivt svar til vedkommende som la ut den første postingen. Kanskje viktigere å fortelle alle andre hvilken datamaskin man har... Supermarius: TRV 33 er et bra kamera, men det finnes bedre, og til en mer hyggelig pris. Uten å gå i detalj; Panasonic produserer en GS-serie som mer verdt å se nærmere på. Lenke til kommentar
Stian` Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei! Ja, Sony DCR-trv33 er absolutt noe å satse på. Kjøpte meg TRV33 i forrige uke og er kjempefornøyd med det. Fra før hadde jeg et analogt kamera og det er ingenting i forhold til det nye kameraet. Klare og skarpe bilder og masse funksjoner som jeg enda ikke har funnet ut hva er til! Ta en titt på dinside.no og les testen hvis du ikke allerede har sett den: http://www.dinside.no/php/art.php?id=25191 hvor kjøpte du det hen? jeg får det aldri... har bestilt på xd.no. Bestilte det på xd.no, men det tok et par uker før jeg fikk kameraet. Ringte dit for å høre om de snart skulle få inn og dem sa at det kom 2stk TRV33 neste dag. Det gikk et par dager så fikk jeg kameraet. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 jeg har venta siden slutten av april nå. bestillte først på telebutikken, men der oppdaterte de ikke leveringsdatoene en gang, så jeg ga de opp etter en måned, og bestillte så på xd, men de får det visst ikke inn der heller, nå skulle de hatt inne i dag, men så er det blitt til 21 juni i steden for. jeg tror jeg gir det opp og bestiller en canon mv600i i stedet for. vurderer seriøst å kapre sonybygningen, kanskje sprenge litt til og med :x. Lenke til kommentar
pkasnes Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 heisann. Jeg er også en av de som har bestilt ett trv33, og som "aldri" mottar det. Sendte en mail til Sony for å høre om de kunne svare meg om leverings tider. Han svarte at trv33 blir levert til utsalgsteder etter bestillingsdatoene, men at det blir sendt ut færre enn bestillingene tilsier. Kameraene blir sendt ut i midten av juni. Så får vi se om jeg gidder å vente lenger heller. Det har blitt for populært rettogslett det kameraet har. Er det noen som kan svare på om det er stor forskjell på 800k og 1.07m når det kommer til filmkvalitet og man ser bort fra stillbilde. pål Lenke til kommentar
simenn Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 skal vi starte en anti sony klubb og arrangere terror aksjoner mot sonybygninger i diverse land? jeg tror ikke det er så mye forskjell, kameraten min har 800 000, og det er ikke noe synbar dårlig kvalitet det. jeg vurderer nå å gå opp til canon mvx150, den koster litt mer, men den har 1,33. synes egentlig mv600i ser litt plastikk ut. Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 sendte mail til ihandel.no ang levering på trv33 som jeg bestilte i går! fikk følgende svar: "Hei! Jeg har snakket med vår leverandør og de kan dessverre ikke si noen eksakt dato for når varen ankommer lageret da Sony Norge ikke har bekreftet noen leveringsdato. De har et håp om at denne skal komme inn i løpet av denne uka." Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 komplett har hvertfall flytta sin "ubekrefta" dato til 10 juli.. Dem sier dem har bestillt 50 stk. Er seriøst irriterende og vente, er en måndte siden jeg bestillte det, og faen meg nesten en måndte til å vente.. Men er vel verdt det! Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 håper det dukker opp snart ja:) skal til syden en av de neste ukene å da vil jeg ha det med i baggen 8) Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 SONY TRV33 er nå på lager på bestbuy.no ! sendte mail til dem og de har nå satt ned prisen fra 8995,- til 6999,- så her er det bare til og bestille 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå