AfterGlow Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det heter nemlig Red Dead Redemption, ifølge Rockstar. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 betyr det at vi ikke kan stoppe ryttere, dra dem av hesten og stikke av? Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Interagere er eit fint ord . Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Flott at det bare kommer ut til konsoll da. Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Håper i alle fall at de denne gangen utnytter verdenen bedre enn de gjorde i GTA4. Det hjelper ikke å lage en fantastisk virtuell by når store deler av den står ubenyttet. Hjalp heller ikke at oppdragene ble forholdsvis repetitive. Da tar jeg heller en noe mindre imponerende by som San Andreas, der hele byen utnyttes i historien. GTA-konseptet er fortsatt noe av det mest spennende og innovative i dagens spillverden, men synes utviklerne på de senere versjonene har mistet noe av fremdriften. Der GTA3 var revolusjonerende med sin store, åpne by, har San Andreas og GTA4 til tross for klare forbedringer i bunn og grunn bare vært mer av det samme. Landskapene blir stadig større og flottere, men det har vært liten utvikling når det kommer til mellommenneskelig interaksjon, engasjerende historie og ikke minst variasjon. De store byene oppfattes fortsatt som "døde", og all utvikling gjennom spillet er fortsatt forhåndsbestemt gjennom oppdrag der spilleren stort sett er følelsesmessig frakoblet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Mener de ikke da at GTA V blir satt inn i fremmtiden? Ved å sette ett slik spill inn i fortiden er det bare fremmtiden igjen å ta av. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Blir kult med stunt jumps over dype kløfter med hest og kjerre... ;-) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Woawwoawowaowaw! Hold your horses! Ikke no pc? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ser sinnsykt rått ut. Gleder meg! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Rockstar er console guys, sånn er det bare! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 So long Rockstar, hello dere utviklere som bryr dere om pc. Contrary to IW og Rockstar Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Flott at det bare kommer ut til konsoll da. Hvorfor er det flott? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 @LoveAmiga: Ironi fungerer skjeldent på internett. Forøvrig gleder jeg meg til dette spillet og skal ikke se bort ifra at dette blir ett av de muligens få PS3-spillene jeg kjøper dette året. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Eg har alltid føretrekt GTA til konsoll, fordi bilkøyring er betre med ein handkontroll. Skal tru om det er det same når det gjelder hestar?... Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Kanskje vi får kjøre en sånn i en av de siste oppdragene. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Har all tro på dette spillet, Rockstar vet hvordan de skal lage bra spill Lenke til kommentar
WoW_Gull Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Rockstar /Blizzard / Treyarchgutta er vel de eneste som stadig gir ut polerte spill for massene. (Nå trekker jeg ikke inn EA sin serie med sportsspill, disse er jo også strengt tatt for massene..) Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til settingen i en eldre sfære siden det er mindre våpen og hastighet, man har bare ikke en motorsykkel å dure rundt på i 1860. Selvsagt mere rom for Gatling og dynamitt, men likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) @WoW_Gull: Glem nå ikke minst Bioware Endret 2. mars 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg