snilljente Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Teksten kan jeg dra over.. for å kopiere.. så det er vel ikke akkurat en label... Er det tekstbokser? Og... det popper opp nede til høyre... er det form uten elementer rundt? Bare plassert nederst? Takk for hjelp Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Det er ikke helt utenkelig at det er en webside du ser, men ellers kan dette også være mulig med RichTextBox. edit:skirvefiel Endret 25. februar 2010 av GeirGrusom Lenke til kommentar
snilljente Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Jaa.. der sier du noe. Digsby bruker vel wxwidgets? Og der så jeg de kunne bruke HTML... Så, blir det vanskelig å få til dette enkelt i c# da? Jeg har prøvd å lekt med den label greia... men jeg klarer verken å få til wordwrapping på den, og mulighet for å dra over teksten og kopiere den på en måte... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Du har tre valg: WebBrowser, RichTextBox, eller lag din egen løsning. Personlig tror jeg at jeg ville valgt WebBrowser løsningen, det er enklest. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvis du bruker WebBrowser vil det være veldig enkelt å støtte egenutviklede tema bare å injisere ny CSS... Det er faktisk overraskende hvor mange desktop-applikasjoner som faktisk bruker en form for webbrowser kontroll for å vise brukergrensesnitt. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå