Vektarm Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Rydding og fint, bra layout tbh:) så bra. virker som jeg har truffet spikeren ganske på hodet denne gangen. har fått flere kunder enn normalt også Endret 23. mai 2010 av Vektarm Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) lurte på en ting.. www.kroppsvekttrening.no/forum burde jeg endre designet så det matcher nettsiden, eller er det ikke så nøye? forumet er jo pent i seg selv Endret 26. mai 2010 av Vektarm Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Over til juss. Jeg ser at du benytter bilder av ymse art, både av kjente idrettsutøvere og andre som for meg er ukjente utøvere. Har du tillatelse til å benytte disse bildene? Det er jaggu ikke sikkert at det blir sett på med blide øyne at du bruker slike idrettsutøvere i forbindelse med økonomisk vinning. Du bruker her navn som f.eks Ivan Ivankov for å promotere din side og ditt produkt. Slike folk er ofte sitt eget merkenavn og du kan derfor ikke bare snippe et bilde fra et magasin eller tilfeldig sted på nettet for å bruke disse i markedsføring av produkter. I tillegg gir det en følelse av at disse "promoterer" ditt produkt og dette kan regnes som uriktig markedsføring og kan være ulovlig. Jeg er sterkt kritisk til disse bildene, da jeg ikke kan se at du har rettigheter til å benytte dem i forretningsøyemed. Red.: I tillegg er du forpliktet til å opplyse om forbrukerkjøpsloven og forholde deg til den, noe som gjør at dine betingelser er i strid med denne. Endret 26. mai 2010 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg får ikke opp siden. Dette var dårlig start på å gi "kristikk" Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg har slettet et par innlegg av det mer frustrerte slaget... Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Litt over en uke* siden jeg så den sist, vil gjerne se hva som har skjedd siden sist, men kommer ikke innpå "Beklager, denne koblingen ser ut til å være brutt." Endret 27. mai 2010 av Alexhoop Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Litt over en uke* siden jeg så den sist, vil gjerne se hva som har skjedd siden sist, men kommer ikke innpå "Beklager, denne koblingen ser ut til å være brutt." Jeg tror det kan ha noe med trådstarters utbrudd i tråden, uten at jeg skal si det for sikkert. Jeg vet ikke hva som var problemet, men det kom noen meget frustrerte og korte utbrudd fra trådstarter. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 @NikkaYoichi Riktig det du sier, hoho TS har sikkert alvorlige problemer Lenke til kommentar
Janvi Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) *modsnip* btw. hvorfor virker ikke siden din? Endret 28. mai 2010 av hernil Fjernet svar på slettet innlegg Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 gidder ikke mer je. alltid noe drit man må fikse Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Du ønsket kritikk, og det fikk du. Slutt å syt. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hva slags produkt er det du prøver å promotere? Ser ikke noe, da siden er utilgjengelig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vi får anta at når TS sier at han ikke gidder mer, så betyr det akkurat det. Det hjelper neppe å mase. Jeg stenger tråden, så får han heller kontakte oss dersom han ønsker den åpnet igjen. Noen innlegg fjernes. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg