Gå til innhold

Ønsker kristikk av nettside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Over til juss.

Jeg ser at du benytter bilder av ymse art, både av kjente idrettsutøvere og andre som for meg er ukjente utøvere. Har du tillatelse til å benytte disse bildene? Det er jaggu ikke sikkert at det blir sett på med blide øyne at du bruker slike idrettsutøvere i forbindelse med økonomisk vinning. Du bruker her navn som f.eks Ivan Ivankov for å promotere din side og ditt produkt. Slike folk er ofte sitt eget merkenavn og du kan derfor ikke bare snippe et bilde fra et magasin eller tilfeldig sted på nettet for å bruke disse i markedsføring av produkter. I tillegg gir det en følelse av at disse "promoterer" ditt produkt og dette kan regnes som uriktig markedsføring og kan være ulovlig.

Jeg er sterkt kritisk til disse bildene, da jeg ikke kan se at du har rettigheter til å benytte dem i forretningsøyemed.

Red.: I tillegg er du forpliktet til å opplyse om forbrukerkjøpsloven og forholde deg til den, noe som gjør at dine betingelser er i strid med denne. :)

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar

Litt over en uke* siden jeg så den sist, vil gjerne se hva som har skjedd siden sist, men kommer ikke innpå "Beklager, denne koblingen ser ut til å være brutt."

Jeg tror det kan ha noe med trådstarters utbrudd i tråden, uten at jeg skal si det for sikkert. Jeg vet ikke hva som var problemet, men det kom noen meget frustrerte og korte utbrudd fra trådstarter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...