Janti Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei Jeg har Windows 7 på ny maskin og er stort sett fornøyd, men jeg liker ikke at det skal være så "sikkert". Er det mulig å nedgradere sikkerheten eller noe, iallfall vis-à-vis meg selv? For eksempel når jeg prøver å streame innhold fra datamaskinen på en Blu-ray-spiller, får jeg vite på TV-skjermen at jeg ikke har tillatelse til dette, men uten at det går fram hva jeg skal gjøre for å få det til. En enkel løsning? Jeg har selvsagt søkt under Hjelp, men ikke funnet noe relevant. Vennlig hilsen Jan Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Problemet der kan ligge i Blu-Ray spilleren. Dette fordi PC-en ikke er en "sikker kilde" til full HD video. Nå vet ikke jeg sikkert om dette er det faktiske problemet, men jeg tviler på at det har direkte noe med Windows 7 å gjøre, ettersom det er Blu-Ray spilleren som nekter deg å spille av. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er det UAC du tenker på? Slå den av. Lenke til kommentar
Janti Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Er det UAC du tenker på? Slå den av. Det var det nok. Skal prøve det! Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå