Tommelom Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Når jeg sitter å surfer, så opplever jeg at maskina plutselig rebooter. Dette skjer som oftest idet jeg går inn på en ny side. Noe som har opplevd det samme? Kan ikke fatte hvor problemet kan ligge. Jeg har: Win XP SP1 + alle patcher P4 2.8 ghz Abit IS7 Twinmos 2 x 512 gb Creative Ti4200 Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har du prøvd med en annen browser da slik at du kan se om det er IE eller om det er skjermkortdriveren f. eks.? Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Ja, jeg har ikke dette problemet med f.eks. Opera. Hadde dette problemet på forrige maskin også. Da trodde jeg problemet lå i driverne til SB Live'en min. De rota til IE i XP. Nå kan ikke det være problemet. Kunne selfen brukt Opera, men den er fremdeles ikke 100% kompatibel med alle web-sider ennå. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 bruk opera.. det er veldig få sider nå som ikke virker, jeg bruker aldri ie lenger. bare prøv en uke og se. du kan jo ha ie liggende å bruke det til akkurat de sidene som ikke virker. og det er de idene som er dårlige og ikke følger standarden, ikke opera. opera er mye bedre å bruke, med musesnarveier, lettere håndtering av vinduer, raskt google søk og alt! anbefales.. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 har du lasta ned alle updater og service packer? (sry to poster etterhverandre, men det ble en uslettelig dobbeltpost, så jeg bare skrev litt om) Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Desverre kommer man ikke helt utenom IE ennå. Jeg er ihuga fan av Mozilla, men må ha IE pga. Nettbanker, multimediasider (Musicbrigade), web grensesnitt på router og switcher osv. :-? Hva om du kjører iesetup.exe en gang til da og installerer hele IE på nytt med alle funksjoner? Jeg har i hvert fall rettet feil på den måten ved andre tilfeller (aldri hatt noe reboot). Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå