Gå til innhold

Ville dere tatt sjansen på å bestille Nexus One fra denne selgeren?

Vibe89

Anbefalte innlegg

Vi er gudskjelov flere som har kontakt pr mail nå, så anmeldelse blir det vel helt sikkert.

Synd det måtte bli slik at vi aldri fikk telefonene.

Jeg valgte å kjøpe en annen Hd2 brukt fra Finn, og det er en steike bra telefon smile.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jeg skrive under på. Den er bra, meget bra =) Stooort hopp fra Nokia N95 i hvertfall :D

Jeg lurer på en liten ting, om vi har fått samlet mest mulig av det totale kravet, hadde vi kunne benyttet et inkassofirma med salærer og renter? Syns det høres litt til pass ut jeg om det er mulig...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått gjort så mye selv grunnet min frues operasjon, men nå er den vel overstått, så da har jeg tid til å sette i gang det jeg skulle ha gjort for lenge siden.

Det er flere grunner til at jeg velger å anmelde, kort summert så føler jeg at jeg blir direkte skubbet til side/løyet til av henne/ham. Hun har ikke svart på SMS, Epost, oppringinger eller direktemeldinger via Facebook.

Det ble sendt ut en epost fra QXL ang dette, og jeg kommer til å ta kontakt med dem før jeg går til politiet. Dette med tanke på å få med flest mulig.

Har skal de få betale renter på renters rente fra pengene mine gikk over til hennes konto.

Hun har selv bekreftet ovenfor meg, skriftlig, at mine penger aldri ble overført fra hennes konto til "svindlernes" konto.

Det som er litt morsomt her er at jeg ikke har fått noen svar fra disse to med mindre jeg har nevnt ordet anmeldelse. IKKE bli overrasket om en av de begynner å skrive i denne tråden igjen nå ;-)

Sånn for morsomhets skyld, så quoter jeg litt av det som har foregått skriftlig mellom henne og meg. Dette er bare litt av veldig mye... <sigh>

-Jeg vet at det har vært dårlig kontroll av meg ovenfor digitaltrades

heh... Det er jo nettopp dette som er problemet, her ble det gamblet med andres penger UTEN en skikkelig research først!

-Jeg gidder ikke mer piss fra deg nå så dette er siste svar du får.

Du får gjöre akkurat hva du selv vil.

Jeg forholdte meg saklig, og til tema, og hvorfor jeg skulle ha pengene tilbake umiddelbart. Grunnen til dette ser du her:

grunnen for at jeg ikke kunne overföre penger til deg den dagen du sa. Fordi jeg betalte husleien samme dag

Mine penger ble aldri sendt til noen mobilselgere??? De ble gitt til DERES HUSEIER!

Her prøver hun argumentere meg bort fra å anmelde ved å prøve seg på litt omvent psykologi...

-Men for all del, gå å anmeld meg. Eneste som er tjent med det er jo meg selv siden jeg da får et år til (hvertfall) til å vente med å betale deg. Å utgiftene du vil få å tiden du kaster bort er det ene og alene du selv som må stå for..

Men det nytter ikke når hun av en eller annen grunn er livredd for å få denne anmeldelsen mot seg.

-Tenk selv hva som skjer vis saken blir henlagt da. Da har du faktisk ikke engang rett til å kreve penger lenger siden du har fått juridisk avslag. Mens vis du bare klapper igjen kjeften å venter noen få dager så blir saken löst.

Og helt til slutt, så har jeg en liten innrømmelse til fra henne:

jeg har värt drittsekk

...og nei, det har aldri vært snakk om at noe av dette er hemmelige saker som jeg ikke har lov til å videreformidle.

Noen som har noe lignende å komme med fra den kanten?

Jeg kan opplyse at jeg ble svindla av denne Martin-fyren da jeg kjøpte en bærbar datamaskin for 8000.- . Så ikke noe til maskina jeg kjøpte og han svarte ikke mere på mail eller tlf.

Den gange var det visstnok også en medsammensvoren fra Sverige.

Lenke til kommentar

Jeg kan opplyse at jeg ble svindla av denne Martin-fyren da jeg kjøpte en bærbar datamaskin for 8000.- . Så ikke noe til maskina jeg kjøpte og han svarte ikke mere på mail eller tlf.

Ikke bra fyr i det hele tatt, har lest en del på andre fora også. Men har du fått noen penger tilbake?

Han unnskylder seg med at han ikke har jobb, og at de derfor ikke kan betale tilbake. Javel, hva med å jobbe da? Han kan jobbe på Burgerking eller som kloakkrenser for alt jeg bryr meg. ALLE, og da mener jeg alle har en mulighet for å finne seg en eller annen jobb her i Norge. Det er bare å ikke være fisefin.

Lenke til kommentar

Ikke bra fyr i det hele tatt, har lest en del på andre fora også. Men har du fått noen penger tilbake?

Han unnskylder seg med at han ikke har jobb, og at de derfor ikke kan betale tilbake. Javel, hva med å jobbe da? Han kan jobbe på Burgerking eller som kloakkrenser for alt jeg bryr meg. ALLE, og da mener jeg alle har en mulighet for å finne seg en eller annen jobb her i Norge. Det er bare å ikke være fisefin.

Nei, har ikke motatt et rødt øre. Han opererte da med falske adresser i Hønefoss.

Lenke til kommentar

Prøvde du å kjøpe en tlf av de nå i vinter, på samme måte som oss andre her, slik at du får blitt med på å ta rotta på de gjennom det norske rettsystemet?

Endret av R3devil
Lenke til kommentar

Prøvde du å kjøpe en tlf av de nå i vinter, på samme måte som oss andre her, slik at du får blitt med på å ta rotta på de gjennom det norske rettsystemet?

Har ikke kjøpt noen telefon av ham, men jeg er mer enn gjerne med på å få stoppet denne karrieren hans !

Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt noen telefon av ham, men jeg er mer enn gjerne med på å få stoppet denne karrieren hans !

Ser at et av tlf.nr. de opererte med er registrert på en Kin Tran i Sandefjord.

Hva kan sammenhengen her være ? (Sandefjord)?

Lenke til kommentar

Har lest gjennom tråden, og ser at dere er bekymret for tvillingene. Vel, jeg hadde anmeldt uansett jeg. Kjører paret samme linja framover så kommer barnevernet til å bli involvert på en eller annen måte, uten at dere skal bekymre dere for at det er pga dere og anmeldelsen. Jeg har selv blitt svindlet, det er mange mange år siden, og det gjaldt også en mobiltelefon. Vi var mange, og det var også på QXL. Jeg har siden da holdt meg unna QXL. De er mer opptatt av å beskytte svindlere enn å hjelpe de som har blitt svindlet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurte på om noen har fått noe svar på når vi får resten av pengene utbetalt? Jeg fikk utbetalt 20% litt etter påske. Siden har jeg jeg ikke hørt noe fra Anna Jönsson. Ser ingen har skrevet på forumet her siden 18. mai. Regner med at det skyldes at det har vært vanskelig å logge seg på her og opprette profil. Nedenfor kan dere se en av mailene jeg sendte henne. Har ikke fått noe svar. Regner med at hun nå har tenkt å være taus i håp om å slippe unna. Derfor er det viktig at vi går sammen å anmelder saken hvis det ikke skjer noe omgående. En annen mulighet som jeg never i mailen til henne er at vi går sammen å overdrar den samlede fordringen vår til inkassoselskap. På den måten kan vi få dom på kravet slik at hun blir dømt til å betale uteleggstrekk. En politianmeldelse er også aktuelt. Ser frem til å få innspill fra dere andre som har blitt lurt om hva dere mener.

Se mailen jeg sendte henne under:

Hei,

Viser til tidligere e-post forespørsler under. Ser av forumet til Amobil at det er økende bekymring for å ikke få tilbakebetalt resterende 80% av pengene sine.

Når du ikke svarer på mailene så blir jeg bekymret for pengene mine. Tenker da at du har til hensikt å gi ”faen” og håpe på det beste.

Imøteser derfor en tilbakemelding med en betalingsplan.

Hvis ikke blir jeg nødt til å informere på forumet at du ikke har til hensikt å gjøre opp for deg(publiserer da denne mailen på forumet).

Da vil vi som har utestående beløp fra deg måtte gå til inkasso i felleskap for å få til en rettskraftig dom med utleggtrekk på kravet med de mer omkostninger dette vil medføre for deg.

Det ligger i kortene at det er det som vil skje dersom du ikke viser vilje til å gjøre opp. En samlet politiandmelelse for svindel er da heller ikke utenkelig.

Håper at det er andre årsaker til at du ikke har svart siden omtrent 15 april. Uansett så imøteser jeg en rask tilbakemelding og aller helst å få utbetalt sluttsummen så vi får denne saken ut av verden.

Vil til slutt påpeke at dette ikke er ment som noen trusselmail, men som en bekymringsmail fra min side. Håper du er et ærlig menneske som har til hensikt å gjøre opp for deg på en ryddig måte.

Et svar fra deg vil berolige meg.

Med vennlig hilsen

xxxxxxx

Lenke til kommentar

Lurte på om noen har fått noe svar på når vi får resten av pengene utbetalt? Jeg fikk utbetalt 20% litt etter påske. Siden har jeg jeg ikke hørt noe fra Anna Jönsson. Ser ingen har skrevet på forumet her siden 18. mai. Regner med at det skyldes at det har vært vanskelig å logge seg på her og opprette profil. Nedenfor kan dere se en av mailene jeg sendte henne. Har ikke fått noe svar. Regner med at hun nå har tenkt å være taus i håp om å slippe unna. Derfor er det viktig at vi går sammen å anmelder saken hvis det ikke skjer noe omgående. En annen mulighet som jeg never i mailen til henne er at vi går sammen å overdrar den samlede fordringen vår til inkassoselskap. På den måten kan vi få dom på kravet slik at hun blir dømt til å betale uteleggstrekk. En politianmeldelse er også aktuelt. Ser frem til å få innspill fra dere andre som har blitt lurt om hva dere mener.

Se mailen jeg sendte henne under:

Hei,

Viser til tidligere e-post forespørsler under. Ser av forumet til Amobil at det er økende bekymring for å ikke få tilbakebetalt resterende 80% av pengene sine.

Når du ikke svarer på mailene så blir jeg bekymret for pengene mine. Tenker da at du har til hensikt å gi ”faen” og håpe på det beste.

Imøteser derfor en tilbakemelding med en betalingsplan.

Hvis ikke blir jeg nødt til å informere på forumet at du ikke har til hensikt å gjøre opp for deg(publiserer da denne mailen på forumet).

Da vil vi som har utestående beløp fra deg måtte gå til inkasso i felleskap for å få til en rettskraftig dom med utleggtrekk på kravet med de mer omkostninger dette vil medføre for deg.

Det ligger i kortene at det er det som vil skje dersom du ikke viser vilje til å gjøre opp. En samlet politiandmelelse for svindel er da heller ikke utenkelig.

Håper at det er andre årsaker til at du ikke har svart siden omtrent 15 april. Uansett så imøteser jeg en rask tilbakemelding og aller helst å få utbetalt sluttsummen så vi får denne saken ut av verden.

Vil til slutt påpeke at dette ikke er ment som noen trusselmail, men som en bekymringsmail fra min side. Håper du er et ærlig menneske som har til hensikt å gjøre opp for deg på en ryddig måte.

Et svar fra deg vil berolige meg.

Med vennlig hilsen

xxxxxxx

Jeg har sendt deg en pm!

Lenke til kommentar

Meget intressant tråd for oss som er utenforstående i saken.

Det enest jeg kan se for meg at dere bør gjøre nå, er å få tak i alle og anmeld hele greia.

Ganske lur scam, om det er det det er.

Ta imot masse penger, late som om man har mistet dem, betale tilbake mindre summer i små omganger via advokat til de som skriker høyest(dra ut tiden), si opp advokaten og drite i resten. Siden det er relativt "små" summer 3-4k etc, så lever de vel i håpet om at folk skal gi opp.

Men for all del, trekker tilbake all mistanke jeg har om de kommer tilbake og betaler fult, men akkurat nå ser det veldig mørkt ut.

Dette er nå hvertfall min mening.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

La meg sitere fra et innlegg fra den ansvarlige her (Aj-design):

folk får gjöre hva faen dem vil, Men dem som begynner å lage problemer vil ikke få tilbake en eneste krone. Mens dem som forholder seg til fakta å hva som blir sagt kommer til å få utbetalt hver eneste krone som lovet. At det finnes patetiske drittunger som ikke har peiling på hva dem snakker om driter jeg lange faen i.

Jeg gidder ikke gjöre en dritt for folk som bare syter å klager som et par stk gjör.

(...)

Med det så mener jeg at alle som snakker på en profesjonell å hyggelig måte til meg vil også få cred for det å få tilbake pengene mye raskere en drittsekker som bare sitter å krever å snakker piss.

Med andre ord:

Hun truer med at de som krever pengene tilbake, anmelder saken eller lignende, ikke vil få tilbake en krone. Mens de som bare sitter pent på rumpa og venter uten å gjøre noe oppstyr rundt det, vil få tilbake alt de har krav på.

Fin måte å prøve å få folk til å holde kjeft, å skremme de fra å fortsette å prøve å få tilbake pengene de har krav på. Og å kalle kunder som er misfornøyde når de ikke får det de har krav på for drittsekker og patetiske drittunger? Vel, det bare understreker mitt poeng og går absolutt ikke i hennes favør hva angår troverdighet.

Dere som er berørt; Anmeld saken. Hun har vist null interesse for å svare i denne tråden den siste måneden, og ingen har hørt noe fra henne privat heller (ihvertfall ikke av de som er aktive i denne tråden). Alle svar før det, samt små utbetalinger til enkelte personer, er skoleeksempelet på hvordan svindlere svarer og lover kun for å dra ut tiden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

La meg sitere fra et innlegg fra den ansvarlige her (Aj-design):

folk får gjöre hva faen dem vil, Men dem som begynner å lage problemer vil ikke få tilbake en eneste krone. Mens dem som forholder seg til fakta å hva som blir sagt kommer til å få utbetalt hver eneste krone som lovet. At det finnes patetiske drittunger som ikke har peiling på hva dem snakker om driter jeg lange faen i.

Jeg gidder ikke gjöre en dritt for folk som bare syter å klager som et par stk gjör.

(...)

Med det så mener jeg at alle som snakker på en profesjonell å hyggelig måte til meg vil også få cred for det å få tilbake pengene mye raskere en drittsekker som bare sitter å krever å snakker piss.

Med andre ord:

Hun truer med at de som krever pengene tilbake, anmelder saken eller lignende, ikke vil få tilbake en krone. Mens de som bare sitter pent på rumpa og venter uten å gjøre noe oppstyr rundt det, vil få tilbake alt de har krav på.

Fin måte å prøve å få folk til å holde kjeft, å skremme de fra å fortsette å prøve å få tilbake pengene de har krav på. Og å kalle kunder som er misfornøyde når de ikke får det de har krav på for drittsekker og patetiske drittunger? Vel, det bare understreker mitt poeng og går absolutt ikke i hennes favør hva angår troverdighet.

Dere som er berørt; Anmeld saken. Hun har vist null interesse for å svare i denne tråden den siste måneden, og ingen har hørt noe fra henne privat heller (ihvertfall ikke av de som er aktive i denne tråden). Alle svar før det, samt små utbetalinger til enkelte personer, er skoleeksempelet på hvordan svindlere svarer og lover kun for å dra ut tiden.

Du får aldri noe tilbake fra Rustad. Han er kriminell og har aldri hatt et lovlig arbeid.

Startet med svindling i tenårene og fortsetter med det. Han flytter nå til Sverige for å selge stjålne biler til nordmenn. Driver diverse svindelfirmaer på nett.

Anmeldt ved flere anledninger. Sittet i fengsel og kommer snart i fengsel igjen.

ALDRI GJORT ANNET ENN Å LYVE OG VEDDE !!!

Lenke til kommentar

Du får aldri noe tilbake fra Rustad. Han er kriminell og har aldri hatt et lovlig arbeid.

Startet med svindling i tenårene og fortsetter med det. Han flytter nå til Sverige for å selge stjålne biler til nordmenn. Driver diverse svindelfirmaer på nett.

Anmeldt ved flere anledninger. Sittet i fengsel og kommer snart i fengsel igjen.

ALDRI GJORT ANNET ENN Å LYVE OG VEDDE !!!

1. Jeg har aldri sittet i fengsel

2. Jeg kommer aldri til å sitte i fengsel

3. Jeg bor ikke i Sverige

4. Jeg kommer aldri til å flytte til Sverige

5. Ja jeg oppholder meg i Sverige nå å 2 uker fremover fordi jeg skal ordne med noen papier på 2 biler som skal selges i Norge.

6. Nei de er ikke stjålet, Bla. En Nissan Datsun 240z 72 mod. En kompis som eier den å jeg skal selge for han i Norge med Norske skilter. Vi står for importen. I Norge er den taksert til ca 160 000 Norske, I Sverige til 83 000 svenske. Siden det er veteran koster det oss ca 12 000 Norske å få skilter på den.. Nei ikke nosvindel å ikke noe tyv gods.

Den andre bilen er en Porsche 911 930 Turbo California edition. Nr 110. Den skal selges for 750 000 Norske. Samme eier som 240`n. Fortjeneste på salget er rundt 200k,-

7. Du sier jeg aldri har gjort ärlig arbeid. Ok så har jeg kanskje ikke värt den som liker å jobbe for andre å sörge for at andre tjener penger. Men jeg har da värt daglig leder på Björklund en periode. Har også värt ass. sjef på Deli de`Luca & Kiwi. Jobbet endel i Barnehage og som Ökonomisk rådgiver.

Men jeg gidder ikke jobbe for andre mennesker, ikke gidder jeg å sörge for at andre tjener penger uten at jeg selv tjener mer på en langt mindre jobb eller.

8. faktisk det eneste riktige du sier, At jeg begynte i tenårene som svindler. Jeg tror jeg var 14 eller 15 år. Men igjen så bommer du litt å sier at jeg fortsatte.. Når var sist gang jeg var koblet inn i en Svindel sak? i 2007!!! i 2008 ble jeg dömt til en meget meget mild dom siden jeg hadde lagt opp med alt sammen. Du kan selv hente ut dommen å domsavsigelsen vis du ringer til Nedre Romerike tingrett. Thor-Martin Rustad Födt 10.07.1987. Dömt i september tror jeg det var.

Jeg hadde jo egentlig allerede en dom på meg fra 2005 som var grovere, Å denne saken var egentlig mye värre. Men siden jeg la alle kortene på bordet, beviste at jeg hadde sluttet med alt, jobbet ärlig osv så slapp jeg veldig pent unna med 7 mnd betinget fengsel. Å da med tanke på at jeg egentlig hadde 1 år fra för som jeg slapp å sone var jo meget gledelig.

Jeg har jo også hele tiden samarbeidet med politiet å hatt tett kontakt med dem oppgjennom årene, Jeg har hatt info som har ödelagt for mange, har også lärt opp politiet i svindel metoder folk bruker. Jeg var jo også den som bringte frem forslaget om at vi måtte innföre identitets kontroll ved adresse forandring. För dette ble innfört så tok jeg en identitet fra en person ilöpet av 2 dager. å da mener jeg virkelig tatt over hele identiteten til vedkommende. Nå er det også mulig, men langt langt värre.

Så jeg tror nok ikke jeg er så ille som ryktene sier. Selv om jeg har blitt regnet som en av de svindlerene som er mest utspekulert å aktiv så har jeg nok lagt av med dette for en lang tid tilbake. Ja jeg har lärt masse nyttig som jeg bruker i "arbeidslivet" idag. Å finner meget fort lösninger som er bedre å raskere som gir langt höyere avkastning en de fleste finner. Eller som de kanskje finner, men ikke vil benytte seg av siden det ligger i grense land.

Du kan jo ringe Ringerike (Nedre buskerud) politikammer å spörre etter Arne Johansen eller Anders Blisten. Du kan henvise til posten min her å spörre dem hva dem egentlig mener om meg. Da får du nok raskt til svar at det er ryktet som har ödelagt mest for meg, Jeg selv har ikke gjort så mye galt.

Du sier jeg driver flere svindel foretak på nett.. Kan du henvise til hvilke da? Jeg vet ikke hvem du mener for å si det sånn. Jeg har ikke et eneste foretak i Norge lenger. Jeg er jo ikke registrert i Norge lengre eller siden jeg ikke vil betale penger til ei Statskasse som stötter innvandring å sviker vårt moderland. Hvor jeg betaler skatt, å hvor jeg er registrert er min greie. Men igjen fult lovlig :-)

er jo flere fordeler med det. Bla kan ikke Norske stat kreve meg for penger, siden jeg ikke hever norsk lönn eller stötte fra noen hold.

Bakdelen er jo at jeg da ikke kan låne penger i Norge. Så jeg kan jo aldri kjöpe meg noe i Norge i mitt navn. Jeg kan selvfölgelig låne i et annet land, Men får ikke så masse kontanter.

Jeg regner egentlig med at du enten er en av mine "stalkers" eller at du er hu tispa fra Porsche Center Oslo? Stå frem å si hvem du er da, siden du har så mye info på meg :-)

Men er du hu tispa så regner jeg med at det bare vil bli stille fra deg, siden du vet du har driti deg ut så hardt flere ganger mot meg :-)

Dumt å sende feite wannabee torpedoer på döra til en som har "ekstra service" hos politiet vettu ;-)

Kanskje derfor saken din ble henlagt også? heheheh

Er ikke smart å pröve seg på folk med större kontakt nettverk en seg selv vettu. Det burde jo du vite, med den oppveksten din ;-)

Må foresten legge til at du har rett når det gjelder det å vedde om ting.. Jeg elsker å vedde om alt. Så vi kan gjerne vedde på mye rart vi? At jeg noengang blir satt i fengsel bla? Husk at ikke engang Landsforäder Stoltenberg klarte å få meg fengslet. Så jeg tror ikke sånne åndssvake unger som deg klarer det eller!

Hasta la vista baby!

Lenke til kommentar

Jeg regner egentlig med at du enten er en av mine "stalkers" eller at du er hu tispa fra Porsche Center Oslo? Stå frem å si hvem du er da, siden du har så mye info på meg :-)

Men er du hu tispa så regner jeg med at det bare vil bli stille fra deg, siden du vet du har driti deg ut så hardt flere ganger mot meg :-)

Dumt å sende feite wannabee torpedoer på döra til en som har "ekstra service" hos politiet vettu ;-)

Er ikke smart å pröve seg på folk med större kontakt nettverk en seg selv vettu. Det burde jo du vite, med den oppveksten din ;-)

Må foresten legge til at du har rett når det gjelder det å vedde om ting.. Jeg elsker å vedde om alt. Så vi kan gjerne vedde på mye rart vi? At jeg noengang blir satt i fengsel bla? Husk at ikke engang Landsforäder Stoltenberg klarte å få meg fengslet. Så jeg tror ikke sånne åndssvake unger som deg klarer det eller!

Sorry, The Stinger, men skal du skape litt mer tiltro rundt din person, lønner det seg ikke å skrive et innlegg som det du nettopp har postet. Akkurat som AJ-Design har ødelagt mye for sitt eget rykte med å kalle folk for drittsekker, og komme med trusler, ødelegger du din troverdighet ved å kalle folk for "hu tispa" "sånne åndssvake unger som deg" og lignende. Og å fremstå som så overlegen og "oppesen" bidrar til at folk ser enda mer ned på deg.

Tror dere begge har litt å lære om sosial intelligens.

Lenke til kommentar

Sorry, The Stinger, men skal du skape litt mer tiltro rundt din person, lønner det seg ikke å skrive et innlegg som det du nettopp har postet. Akkurat som AJ-Design har ødelagt mye for sitt eget rykte med å kalle folk for drittsekker, og komme med trusler, ødelegger du din troverdighet ved å kalle folk for "hu tispa" "sånne åndssvake unger som deg" og lignende. Og å fremstå som så overlegen og "oppesen" bidrar til at folk ser enda mer ned på deg.

Tror dere begge har litt å lære om sosial intelligens.

Å hvem har fortalt deg at jeg pröver å skape tiltro rundt min identitet?

Jeg har til vanlig ikke store utfordringer med hva som tidligere har skjedd. Man sier at historien fölger en person livet ut. Noe som ikke stemmer. JEg merker ikke stort av tidligere kriminelt liv.. Vis jeg hadde hatt problemer grunnet mitt navn så hadde jeg bare byttet navn til noe ingen ville kjent meg igjen som. Men skjönner ikke hva vitsen er :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...