Gå til innhold

Lav DPS i raids/hc's

Anbefalte innlegg

80 Warlock sliter med dps i raids og hc's.

5k gs, 2,7 sp, nærmere 30% crit. Hasteratingen min er for lav, hitratingen er for høy.

Ligger på +/- 4k dps i raids og er ikke spesiellt stolt av det.

Rotation er curse-immo-confla-chaos-incin.

Armory: Min lenke

Any tips??

Endret av missfomle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at du er minst 5% overcappet på hit (8% om du har shadowpriest eller moonkin i raidet), er det første du burde gjøre å bytte hit-trinkten din.. Hva som helst er bedre, om ikke annet bruk haste trinketen fra ToC5 normal.

edit: så først nå du hadde logget ut i noe pvp gear, så da vet jeg ikke.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Du har gemmet etter bonus på delene, ikke gjør det. Du har også gemmet for crit noe som er noe av det værste du kan gjøre siden du critter nok uansett, mer spell power er viktigere enn å ha litt ekstra crit. Du har ganske lav haste, få deg noen deler med mer haste. Gem for spell power, med untak av 2x spell power + spirit gems.

Bytt ut din neck, mp5 er ubrukelig for locks.

Gå Pit of Saron HC og skaff deg trinketen fra siste bossen og bytt den ut med spell hit trinketen din, så specer du i suppression.

Reglyph og få deg conflag, incinerate og Life tap/immolate glyphs. Armory er litt ustabilt nå, men fikk med meg at du hadde chaos bolt glyph og den suger hardt.

Ta deg en tur til elitejerks.com og les på forumet der under warlock så vil du nok lære en del.

Når du har gjort alt dette vil du nok få en del mer dps, men ikke forvent at noe magisk skal skje siden gearet ditt ikke er så veldig bra, du må ikke tro at siden du har 5k GS så blir gearet automatisk bra. GS har ikke en dritt å si, addonen burde dø ut siden den blir så misbrukt til de grader.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...