NightKeeper Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Hei. Fått ny tv hjemme. Men problemet er at jeg ikke finner noen kanaler, hverken på antenne eller dekoderen fra Canal Digital. Er ikke så mye mer å si. Noen tips? På antennen så får jeg "Ingen CI-modul". Jeg finner 8 kanaler i DTV, som jeg ikke vet hva er. En radiokanal, og 0 kanaler i TV. Jeg har dekoder fra Canal Digital, det er ikke en HD-dekoder, men det har vel ikke noe å si? Endret 25. februar 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har du CI-modul på plass? Har du kabel-TV eller parabol (elelr Riks-TV)? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Har du CI-modul på plass? Har du kabel-TV eller parabol (elelr Riks-TV)? Har ingen CI-modul, fulgte ikke med. Fikk kanaler på antennen nå, men finner fortsatt ingenting på dekoder, og det er jo der jeg vil se. Har kabel-tv. Trenger jeg CI-modul for å se på dekoder altså? Trengte ikke noe slik på den gamle tv'en. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nei, men du må jo koble dekoder til TV med en HDMI eller SCART kabel. Så er det bare å velge rett inngang på TV. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nei, men du må jo koble dekoder til TV med en HDMI eller SCART kabel. Så er det bare å velge rett inngang på TV. Ja, det bør være løsningen. Hvis du har byttet TV men beholdt samme dekoder som du brukte med forrige TV, bør dekoderen fortsatt ha alle kanalene du hadde før. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Nei, men du må jo koble dekoder til TV med en HDMI eller SCART kabel. Så er det bare å velge rett inngang på TV. Det har jeg gjort. Men får fortsatt "No signal" på alle kanalene på dekoderen. Andre tips? Har Canal Digital PVR-dekoder, hvis det skulle ha noe å si. Endret 25. februar 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 OK, så det har altså ingenting med TV å gjøre. Har du gjort noe med antennekabel mellom veggen og dekoder? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 OK, så det har altså ingenting med TV å gjøre. Har du gjort noe med antennekabel mellom veggen og dekoder? Har ikke gjort noe. Den står i dekoderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå