Deadringer Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er en genial idè, men endrer ikke hvor tragisk "sporten" er. Kunne vært artig å prøve riktignok. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Forslag til dato som funker fjell for min del: 17. April - kl. 16.00 og utover kanskje. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Kom gjerne med forslag til uke, ukedag eller rett og slett dato uke 14, 9-11 april? Jeg skal prøve å få en "pakkepris" fra Dordi, men da må jeg vite sånn cirka hvor mange og sånn ca når Oki Endret 25. februar 2010 av Alastor Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Kom gjerne med forslag til uke, ukedag eller rett og slett dato uke 14, 9-11 april? Får bli 9. eller 11. april i så fall. Forslag til dato som funker fjell for min del: 17. April - kl. 16.00 og utover kanskje. Funker fjell for min del også. Det er en genial idè, men endrer ikke hvor tragisk "sporten" er. Kunne vært artig å prøve riktignok. Skal jeg putte deg som interessert? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hvis det er så sent som i april er det nogo for min del. Viktig del av skolen da. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Hvis det er så sent som i april er det nogo for min del. Viktig del av skolen da. Du sa du hadde fri helgen etter påske. Det er 9-11 april. Vi kan eventuelt prøve allerede 5-7 mars eller 12-14 mars. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Skal jeg putte deg som interessert? Kunne vært gøy, men har en trenings-skade i høyrearmen som gjør at "bowlingbevegelsen" er relativt lite behagelig om jeg holder/løfter gjenstander på mer enn et par kilo. Bowlingtreffet i fjor høst var mildt sagt lite behagelig. Så ellers takk. Endret 25. februar 2010 av Alastor Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er sant, men etter det er det nogo. Har studieuke frem til fredag den 9. april. Etter det funker det ikke. Tidlig i mars funker heller ikke. For min del passer påsken eller helgen etter. Kun det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Back on topic: Skal jeg putte deg som interessert? Kunne vært gøy, men har en trenings-skade i høyrearmen som gjør at "bowlingbevegelsen" er relativt lite behagelig om jeg holder/løfter gjenstander på mer enn et par kilo. Bowlingtreffet i fjor høst var mildt sagt lite behagelig. Så ellers takk. Man løfter som regel ikke steinen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Man løfter som regel ikke steinen. Ikke? Aldri spilt curling, så jeg har ikke fjerneste anelse, men da så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Det er sant, men etter det er det nogo. Har studieuke frem til fredag den 9. april. Etter det funker det ikke. Tidlig i mars funker heller ikke. For min del passer påsken eller helgen etter. Kun det. Påsken er uaktuelt. Da virker det som 9-11 april er best? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er sant, men etter det er det nogo. Har studieuke frem til fredag den 9. april. Etter det funker det ikke. Tidlig i mars funker heller ikke. For min del passer påsken eller helgen etter. Kun det. Påsken er uaktuelt. Da virker det som 9-11 april er best? Antar nok det ja... Kommer meg nok til Oslo uansett! Så den helga er fin for min del! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Satt opp en avstemning Tok den offentlig så ikke-interesserte ikke skal telles med Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Satt opp en avstemning Tok den offentlig så ikke-interesserte ikke skal telles med Hvorfor har du stemt på alle? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=R0tQwMT5_SQ&feature=related Her er en liten innføring http://www.youtube.com/watch?v=KC4mRc94kYE Og litt fra hallen der vi skal være med Ulsrud Endret 25. februar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) For min del så er det nok April som er det beste alternativet da Mars innebærer en tur til London,jobbhelger og en annen tur. Går vel forsåvidt greit med de ukene jeg har jobbhelg så lenge en skal dra ut mot kvelden og ikke på formiddagen. Endret 25. februar 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Off topic er ryddet fra tråden. Send meg gjerne en PM dersom det skulle være noe rundt dette. Personlige ting bør taes andre steder enn i det offentlige rom. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Dette virker moro :Pkanskje jeg blir med. Føler også at jeg har blirr litt gira på å prøve curling. Endret 25. februar 2010 av Slurpee Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Satt opp en avstemning Tok den offentlig så ikke-interesserte ikke skal telles med Hvorfor har du stemt på alle? Alle passer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Stemte på 9. april da jeg skal fly opp den 11. april Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå