Ueland Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 6er på eksamen i IKT Driftsfag ..50% muntlig :-) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Fikk en 5'er i engelsk muntlig. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hittils dårligste muntlig karakter kan jeg påberope meg!! 3'er i Naturfag på VK2 Ingen under, ingen ved siden, bare en masse over! :wink: Er faan så skolelei, startet kl.22.00 kvelden før eksamensdagen. jeje, vet det er ingen unnskyldning... Men kan vi ikke snakke snittkarakterer isteden? nesten 5, fra grunnskolen til VK1.. 8) å det uten å gjøre en dritt, bare litt rævsleiking av lærerne så går det finfint det edit: såg det ble 7 smileys på bare 8 linjer... : p Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 kom ikke opp i muntlig jeg (Har heller aldri kommet opp i muntlig selv om jeg nå skal starte på VK2) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Eneste muntlig eksamen jeg har hatt var på ungdomskolen og det var i engelsk (fikk 5). Og på GK og VK1 har jeg ikke kommet opp i noe annet enn "must" eksamen`r Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 kom opp i muntlig naturfag... 300 sider å lese.... sterk 4 (4+) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ungdomskolen: 5 i Samfunn Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 6er på eksamen i IKT Driftsfag ..50% muntlig :-) Jeg fikk 5. Gruppa fikk 3/4 tror jeg. Hvilket snitt fikk du? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Tror nok denne tråden har sklidd litt ut, å bør sikkert flyttes menmen, skakke klage.. Standpunkt IKT: Programvare: 5 Maskinvare: 5 Nettverk: 5 Kommunikasjon: 4 Faan, slutt å skryt da folkens, nekter å tro at _alle_ på dette forumet har 5 som standpunktkarakterer, eksamener og alt det som er... Innrømte iallefall jeg fikk en 3'eer jeg da!! Men uansett, topic: Noen flere som går IKT-lærling eller skal ut som lærling til høsten? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Faan, slutt å skryt da folkens, nekter å tro at _alle_ på dette forumet har 5 som standpunktkarakterer, eksamener og alt det som er... Innrømte iallefall jeg fikk en 3'eer jeg da!! Eneste muntlig eksamen min fikk jeg 5, men når det gjelder skriftlig så er det beste jeg har fått en 3`er. På VGS vel å merke. Den ene skriftlig eksamen på ungdomskolen mener jeg å huske at jeg fikk en 4`er Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg fikk 3 i norsk muntlig!!! Lenke til kommentar
paradox Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg fikk en 5'er i KRL! :smile: Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 sterk 4'er i matte(burde fått 5 ) misforstod lærern. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 6 - KRL. (omg plz) Skriftlig eksamen var en 5'er.(Engelsk) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Standpunkt IKT: Programvare: 5 Maskinvare: 5 Nettverk: 5 Kommunikasjon: 4 Faan, slutt å skryt da folkens, nekter å tro at _alle_ på dette forumet har 5 som standpunktkarakterer, eksamener og alt det som er... Innrømte iallefall jeg fikk en 3'eer jeg da!! Men uansett, topic: Noen flere som går IKT-lærling eller skal ut som lærling til høsten? Fikk 4,82 i snitt Vil ikke akkurat påstå jeg har gjort noe for karakterene mine Lærling? Nei takk. Er null verdt. Hele IKT-utdannelsen er bortkastet. Skal du ha jobb innen data må du gå på høyskole/universitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 6'er i norsk, 10. klasse. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvis man skal jobbe med datamaskiner så er det mye bedre og bli Service elektronikker innen kontor og data. Og evt. ta IKT som Privatist. Når du har Service elektroikker VK2 skal du klarte det meste på IKT (med littegranne lesing). (Kjenner iallefall en som fikk 5på eksamen uten og ha gått året engang. (Leste i omkring 1mnd på fritiden) Det sier kanskje litt? Jeg har 4.2 i snitt (4.16 med eksamen). Jeg satt inne på datarommet i endel av timene og jeg tror faktisk det er skjebnen som ga meg 4.16 siden datarommet heter 4.16 (Etasje4 rom 16 for de som ikke er så kloke ..=P) Jeg planlegger og ta IKT VK1 eksamen til høsten som privatist. Har undersøkt litt ,men skal fortsatt sjekke om man får den samme kompetansen. Det må iallefall telle noe. PS: Fikk 5 på ungskolen (Nesten 6,men jeg rotet litt med ligninger) Og fikk 4 på VK1. På GK var det bare skriftlig. FIkk uansett 3 (Glemte og levere inn de de 2 siste oppgavene.) Lenke til kommentar
peach Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Faan, slutt å skryt da folkens, nekter å tro at _alle_ på dette forumet har 5 som standpunktkarakterer, eksamener og alt det som er... Innrømte iallefall jeg fikk en 3'eer jeg da!! Det er fordi når folk ser den overskriften, så vil bare de som har fått god karakter gå inn og si hva de fikk. Slik som jeg feks Fikk 6 i ITA systemutvikling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå