missvero Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hei! jeg har en stasjonnær pc fra Multicom som har 500 gb minne. Problemet er at C: er full og jeg vet ikke hvordan jeg får endret slik at programmer o.l. blir innstallert til e: istedenfor. Får beskjed hele tiden at C: er full. Men jeg har jo 413 gb. minne ledig på E:). Og det er ikke en ekstern harddisk. den er innebygd akkurat som c:. Håper dere kan hjelpe:) Lenke til kommentar
HValder Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 To alternativ: 1. Flytt data frå C til E. Velg filene du vil flytte, klipp ut og lim inn i E. Pass på at du ikkje flytter systemfiler, for enkeltheits skuld bør du berre flytte filmer og musikk. 2. Når du skal installere nye programmer velger du å installere dei til E ved å spesifisere ein ny lagringsplass under intsallasjonsprosessen. Lenke til kommentar
missvero Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Hei! Det var ikke vanskelig når du forklarte det slik! Men ingenting er lett når du ikke vet hva du skal gjøre Tusen takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå