Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følge ut av klasserommet

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 18 (2. videregående)

Jeg poster her, selv om jeg også spurte om noe av det på "singelliv" også (men fikk ikke svar). Jeg er forelsket i en gutt i klassen. Vi har snakket sånn halvmye og er ikke akkurat venner :/ Vi snakker ikke så godt sammen med andre, men når det bare er oss to er det bra å snakke med ham :)

De siste tre dagene har vi gått helt samtidig (og dermed gått sammen ut og prata mens vi gikk gjennom gangene). Vi er gasnke mange i klassen og de siste to timene er sånn arbeidstimer, hvor vi arbeider i vårt eget tempo og kan gå når vi vil. Så det er ikke så ofte jeg går ut sammen med noen. JEg har aldri gått ut sammen ham før, men nå tre ganger på rad! Og jeg prøver ikke, det er tilfeldig. Eller?

Gjør jeg meg klar når jeg hører ham pakke sammen (underbevisst) eller? Kan det hende han liker å gå ut sammen med meg? Eller bare tilfeldig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil vel egentlig si at det er veldig vanskelig for oss å avgjøre ettersom det kan være alle mulighetene du nevner. Vi vet jo ikke hvordan det er når dere pakker sammen, når dere går ut, etc. Mange faktorer som er fraværende her.

Jeg må ta meg tiden til å spørre deg om hensikten med posten var å drøfte med forumbrukerne her om hvorvidt det er tilfeldig eller ikke at dere har gått sammen ut døra de siste dagene?

Lenke til kommentar

Vil vel egentlig si at det er veldig vanskelig for oss å avgjøre ettersom det kan være alle mulighetene du nevner. Vi vet jo ikke hvordan det er når dere pakker sammen, når dere går ut, etc. Mange faktorer som er fraværende her.

Jeg må ta meg tiden til å spørre deg om hensikten med posten var å drøfte med forumbrukerne her om hvorvidt det er tilfeldig eller ikke at dere har gått sammen ut døra de siste dagene?

Ja på en måte. Eller. Jeg lurer på om det er en sjanse for at han liker meg. Jeg VET at det er umulig for dere å vite, men jeg spør bare om hva dere tror

Lenke til kommentar

Ja på en måte. Eller. Jeg lurer på om det er en sjanse for at han liker meg. Jeg VET at det er umulig for dere å vite, men jeg spør bare om hva dere tror

Selvfølgelig er det en sjanse for det. Men det er vel helt opp til deg å avgjøre, da du er personen som prater med ham og er den som vet best. Selv pleier jeg å 'time' når jeg går ut for å prate med hun jeg liker, evt. vente på henne. Om du føler det er vanskelig å bli kjent med ham, vil jeg anbefale å dra på fest med ham. At least you'll break the ice.

Lenke til kommentar

Det er absolutt en sjangse der, men jeg tror ikke du skal basere de sjangsene på om dere går ut døren samtidig eller ikke.

Se etter andre tegn i øyekontakt, smil, kroppspråk og andre ubevisste signaler han kan gi deg.

Og i og med at du analyserer noe så enkelt som å gå ut av en dør sammen, så kan jeg si med en gang at du må slutte å analysere så veldig. :) Ta heller sjangsen på å flørte med han, og finn ut av det den veien. Å analysere alle gitte situasjoner ned til minste detalj er ikke bare veldig slitsomt, men det virker mot sin hensikt etter som det er tidkrevende, skaper usikkerhet, og ofte sender deg ut på helt feil spor.

Ta sjangsen, og hopp i det. Så vil du få svar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...